Alla inlägg den 28 december 2008

Av -[ Iza ]- - 28 december 2008 16:23

Idag har vi typ inte gjort något alls...

Ola är oxå sjuk nu, fast han har jätte ont i halsen det hade ju inte jag. Så han ska ev till läkarn nästa vecka o kolla så att han inte fått halsfluss. Hoppas inte det, för då kommer jag väl få det oxå !

 Idag mår jag lite bättre iaf. Inte helt frisk men bättre. o det e skönt. Men nu börjar alla andra runt om bli sjuka så jag antar att jag smittat alla.


Imorse gick jag o Diezel ut en sväng... burr så kallt det va... så blev en snabb sväng.

Sedan hem för att dricka lite tea.

Sen slapp kollade vi på tv, tills det va dax o äta lite... Makaroner o Köttbullar blevd et idag... har inget hemma...


Nu på eftermiddagen har jag underhållit mig sjäv med Rollercoster Tycoon 3 ;) ett spel som får tiden att rulla på....

Sedan fikade vi lite på Tea :) Ola åt en pepparkaksmuffins.


Sen tog vi en trip till ICA va tvungna att in handla lite mat.. jag passade på att plocka ner lite godis oxå, är så sugen på salt godis. Bara ätit söt under hela julen.


Nu sitter jag o kollar lite på bilder mamma tagit, från igår på kalaset. Alltid kul att se hela släkten. Mormor hade visst inte vart med igår..... Abit wierd... but what can you say.... :)


Så va det måndag imorgon igen, hoppas verkligen jag får mina pengar tidigare än vad dom ville ge mig först... väntar med spänning....


Ikväll ska vi se på film äta godis o dricka vin ;)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards