Alla inlägg den 29 december 2008

Av -[ Iza ]- - 29 december 2008 17:36

Idag fick jag springa till stan o köpa nässpraj o halstabletter, sambon har ju blivit sjuk nu oxå.... ja han tror ju själv att han e döende =P

Själv låg man hela julhelgen men det fanns ju inte direkt tid att vara sjuk då. Man fick ta hand om disk o så ändå. Men nu när han e sjuk oj oj oj så synd det är om honom... Men klart jag fixar saker till honom.. en kille som e sjuk är som o ha en 3 åring ;)

*tänker på reklamen från tv*

"Ni kvinnor ska snacka om att födda barn, då vet ni inte hur det är när vi män är riktigt sjuka"

Nä kanske inte det, men skulle dom födda barnen så skulle det inte finnas många familjer med mer än 1 barn.... =P


Jag lyckades visst oxå smitta min mamma som nu ligger på soffan med sin filt o tittar på tv. *skickar en kopp tea*

Min sambo's föräldrar va visst oxå lite krassliga.. ser visst ut som jag smittat alla detta året, annars brukar ingen bli sjuk när jag är det..

Själv känner jag mig bättre idag, men då själv klart kommer den där perioden i månaden då man har ont i magen istället.......


På apoteket i dag va det rusning minsann, alla är väl sjuka... Dom skrev om det i tidningen innan jul.. det är julshoppingen som gör än sjuk... så nu tycker jag minsann att man ska planera sin shopping :) Näthandeln är bra oxå, då träffar man inte en massa sjuka människor, som står o hostar i kön, med sina skrikandes ungar, vars näsor rinner efter att dom vart ute o ålat i årets snö som i år varade 2 dagar...


Nästa år ska jag göra som L & CH gjorde shoppa på nätet...

(L= är Ola's bror's tjej) (CH = är Ola's bror)


Nu är det dax att gå o rota i kylen se vad man kan plocka fram för mat idag... mmm macdonalds..... men det finns inte i kylen....


Hej hopp

Av -[ Iza ]- - 29 december 2008 12:20

Vill bara passa på att säga att jag skulle inte kunna leva utan min mamma !

Hon gör verkligen allt för att jag ska ha det bra...

Hon är där i ur o skur o ställer upp med allt.

Hon är det bästa som finns, visst alla tycker väl så om sin mamma kanske. Men jag tycker min är bäst :)

Hon är den man kan prata med om allt , och hon lyssnar på allt, hon håller min hand i allt jag ber henne om.

Hon skulle åka till världens ände för att få hålla om mig om jag va ledsen.

Jag önskar bara jag kunde ge något mer tillbaka ibland... så en dag så ska jag ge något speciellt !


Jag älskar min mamma !


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards