Direktlänk till inlägg 30 december 2008

Då va det köpt

Av -[ Iza ]- - 30 december 2008 17:08

Nu har vi köpt våra nya bäddmadrasser, jag hoppas verkligen jag köpte rätt, tyckte dom va lite hårda när jag komma hem o prov låg dom. Och man får ju inte lämna tillbaka heller. Hon i affären sa att dom inte skulle vara hårda, men inte heller jätte mjuka. Så det hjälpte ju inte precis att välja... Jysk lär upp er personal !

Har bara öppnat 1 av dom så länge så får vi prov ligga o se vad vi tycker. tycker jag att den är för hård får jag byta till en mjuk så e det bara. Ola sa att han tyckte det kändes ok iaf. Jag gillar mjuka sängar han gillar hårdare...


Sedan handlade jag lite saker till honom så att han kan bli frisk snart. bla, Clementiner, Juice, Slitz o så :) visst är jag snäll....


Nu håller jag på att tvätta fy bubblan vad det är tråkigt.. man går o lägger in 2 maskiner går hem väntar 50min går o tar ut maskinerna knör in allt i torktumlarn, går hem väntar 1-1½ timme går dit o hoppas på att det är torrt bär hem ställer tvätten i sovrummet för att man inte orkar sotera in den då, vänter ett par dagar innan man tar sig i kragen och gör det !


Sitter här o funderar på vad man ska ta o laga för mat till kvällen?! jag vill fortfarande ha en Big Mac :)


Oh ja idag fick vi våra kort oxå som vi beställt, 100kort för 29:- det kallar jag billigt. Student erbjudande på Fuji :) nu ska jag bara ta mig råd o lust att gå ner till stan o inskaffa, album, lim lite pyssel och göra lite som ett scrapbooking ablum. Alltid kul att ha korten i album istället för på skiva.

Vi har 20 kort på Teknikmagasinet o ta oxå gratis eftersom vi har ett sånt där topkort. Tänkte ta lite äldre bilder då, från när jag o ola träffades o så :)

Nu måste jag oxå börja spara så jag någon gång kan köpa mig en digitalsystem kamera :)


Hej Hopp !!

 
 
Sofia

Sofia

30 december 2008 19:29

Hej kusinen!

Du har en utmaning att hämta på min blogg.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards