Alla inlägg den 1 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 1 januari 2009 23:17

Så här blev mina svar:


Vilken svordom använder du mest?

hmm, Fan

Äger du en iPod?

Japps en rosa

Hur många resväskor äger du?

2 små 

Använder du flip-flops?

Nope

Var köper du dina matvaror ifrån?

Ica, Willys och Netto ibland

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Beror på, men föredrar Ta bilderna

Vilken var den senaste filmen du såg?

umm, kommer inte ihåg vi ser på så mycket

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

En Digitalsystem Kamera

Har någon någonsin kallat dig lat?

Oh ja!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Ibland, vin är bra annars

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Lyssnar på musik genom datorna

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

Världens bästa...hmmm.. jag gillar Linking Park

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?

Jo en liten - men som sagt en hemlis =P

Vad åt du till middag senast?

EN typ av makaronlåda

Använder du huvtröjor?

Ofta

Kan du vissla?

Johanna, javisst kan jag det

Vem var den senaste som ringde dig?

Till mig.... umm mamma tror jag

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

Lisebergsbanan är rolig :)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Det händer säkert, men det skiter jag i..

Tittade du på tecknat när du var liten?

Måste man vara liten för det ?!

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

pytte 

Hur många syskon har du?

umm ja du, har jag något alls, ja i papper har jag 1

Är du blyg inför det motsatta könet?

jo det händer

Vilken film kan du alla replikerna till?

Inte någon vad jag vet, Grease snart ,)

Äger du några band t-shirts?

Nope

När flög du senast?

oj, Mallorca 1992 tror jag det va

Hur många stolar står kring ditt köksbord?

2 och 2 med massa skit på :)

Läser du för skojs skull?

Gillar inte att läsa

Pratar du några andra språk?

Engelska

Diskar du din egen disk?

Har diskmaskin, men visst ibland diskar jag större saker

Har du gråtit offentligt?

Jo det har hänt

Har du en stationär dator eller en laptop?

umm 3 stationära och 1 laptop(fast den e inte vår)

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Beror på vad det är..

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Japps, båda två

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Nä det spelar ingen roll.

Kan du kasta macka?

Jo det tror jag nog

Har du någonsin varit på Jamaica?

Nope

Vad har du med dig in på bion?

Popcorn !

Har du dejtat någon av en annan religion?

Vad har du för väder?

Mörkt, o super kallt

Har du en blogg?

Jo men jag e ny på det

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Foto

Gillar du att flyga?

Nja inte direkt

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Humor !

När sov du senast på golvet?

När jag va liten ramlade jag ur sängen ibland

Vilken är din favoritdrink?

Just nu Vampire !

Gillar du din boende-situation?

Jo det är lugnt här

Vilken är din mammas hemstad?

Partille

Din pappas hemstad?

Kåhög

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

minst 9 ,)

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Sällan

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

Lektioner det va ett tag sedan, men nä

Vilken är din favoritfrukt?

Persika på konserv ,)

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Nä, men jag bryr mig om vad vågen vissar

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

18 ?! nä oki då 28

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Nä jag kan inte stava så jag bryr mig inte om sånt, jag har min still o min grammatik :)

Tror du på liv på andra planeter?

Jo men kanske inte i denna galaxen


Utmanar dom som läser min blogg :)

Kan skrivas som kommentar om ni inte bloggar själva :)

Av -[ Iza ]- - 1 januari 2009 23:04

Denna dag har varit ganska lång...

Trött på att ligga hemma nu.. Helgen får nog bli bio om vi orkar med det :)

Man har ju blivit ganska förslöad nu....


Nu ikväll har vi legar o kollar på 3 olika serier, som vi följer just nu.

2 avsnitt Dharma o Greg

2 avsnitt Battlestar Galactica (ola's serie)

1 avsnitt Heros

 Ganska skönt att slappa framför serier man hinner liksom inte tröttna innan det är slut.

Heros dock skulle jag kunna streck kolla på men då är det roliga slut så fort och än så finns det ingen säsong 3 iaf, hoppas det kommer mer :)


Nu sitter jag o väntar på att J har ätit klart o kan säga allt hon gjorde igår :)

Hoppas hon äter snabbt...


Imorgon e det fredag... känns konstigt när nyår o jul hamnar mitt i veckan.. man tycker liksom det är helg då men nej då blir det en vanlig dag sedan blir det helg igen... jag vet att detta är helt underbart när man jobbade men nu fattar man nästan inte vilken dag i veckan det är.. Just nu vill jag bara att det blir måndag då jag får mina pengar som iofs kommer ta slut på tisdag morgon ungefär....

Skulle vilja köpa ett album så jag kunde börja fixa med våra kort men får se vad pengarna räcker till...

Om 12 dagar ska jag ju till göteborg oxå...

Då måste jag ju ha lite pengar iaf, så att jag kan träffa o fika med alla som jag vill...

Får lägga in nått schema hur jag ska hinna allt oxå :)

Ska bli så kul att komma dig oxå... Vi ska göra något speciellt men det tar jag än annan gång ,)


Ohh har hon inte ätit klart snart :) jag är väldigt nyfiken person ju !


Sleep Thight !


Kramiz

Av -[ Iza ]- - 1 januari 2009 15:13

Fy så tråkigt jag har det just nu, finns inget att göra.. eller jo städa men hur kul är det på en skala.....

Det är jätte fint väder ut men jag blir sämre om jag gåt ut så jag håller mig inne...

Diezel ligger o sover, Ola har nått spel han spelare.. o ja jag bara sitter här glor på skärmen hoppas på att nått kul ska inträffa.... men det gör det knappast om man inte fixar det själv..

 Ringde mamma en snabbis dom va på väg hem från Tranås nu.. men kunde inte prata länge med henne vår telefon började brusa som bara den, så inte kunde jag klaga massa till henne, så nu går det ut över er som läser här...


Klag..klag..klag.....


nu vill jag oxå ha ett x-box o lira guitar hero :)


nä nu ska jag se om det finns nått jag kan pilla med..


tjingeling


Av -[ Iza ]- - 1 januari 2009 12:59

Då va det 2009 !!

Herregud va tiden går fort.... till sommaren är det 9 år sedan man gick ur skolan.. vad har man gjort sedan dess, jobbat, träffar sambon, slutat röka, ja det är väl det jag har lyckats med hittils....

Jag hoppas att jag kommer lyckas mer mer under de kommande åren :)


Vad gjorde vi igår då....

Ola sov nästan hela eftermiddagen för att orka med kvällen, sedan klockan 19:00 skulle vi vara ute hos hans föräldrar för att äta..

Jag passade på att ringa mamma och pappa o önska gott nytt år. Mamma o Bengt skulle fira i Tranås ihop med ett par bekanta till dom.

Pappa o A skulle vara hemma dom skulle få besök.


Menyn:

3 rätters.

Toast, m skagen röra på som förrätt

Potatis, m bacon, och oxfilé till huvudrätt

Glasstårta från Riccardo *yummy*

 Vin till detta..

Det va helt ok middag..



Sedan spelade vi Guitar Hero mest hela kvällen,

 inte för att jag är så duktigt men att spela bass funkar.. Guitar

det e väldigt underhållande spel för alla...



Sedan va det ju 12-slaget, vi knappade in kanal1 tror jag det va, lyssnade på någon gammal man om talet om 12slaget.. samma skräp varje år ,) men det måste ses...

Sedan skålade vi... på riktigt god champang detta året... dom som körde fick pommac.

*puss älskling älskar dig* sa vi till varandra jag o Ola så klart.

Då va det 2009 !!!


Sedan gjorde vi oss ordning och åkte hem.. kom hem kollade lite på tvn, sedan gick vi o la oss. Så här länge hade vi ju inte vart upp på ett tag :)


GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET !!




Av -[ Iza ]- - 1 januari 2009 00:11

Gott Nytt År alla !!


Pangar upp champangen o skålar in det nya året !!


Puss o Kram

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards