Alla inlägg den 12 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 12 januari 2009 23:17

... Lillebror om du läser detta...

Jag saknar dig ! Även att vi inte pratade mycket innan, men nu har vi inte pratat sedan Kristi Himelsfärds dagen. Vi skickade ett par sms i augusti när du fyllde det är allt.. Ja jo jag fick ju ett sms när jag fyllde oxå..

Jag förstår bara inte om det är något jag gjort ?!

Du sa sist att det inte va det.. Men varför vill inte ens egna bror prata med sin syster ?! Jag kan bara inte förstå det...

Jag är både jätte arg och väldigt väldigt ledsen att inte ha dig nära längre

Jag vet inte om du känner så... Jag vet att du har det svårt ibland men du är inte ensam om det, jag mår oxå väldigt dåligt ibland och det va då jag kunde prata med dig !

Du kan alltid prata med mig och det vet du..

Jag vill bara inte att det ska gå flera år för då kommer det aldrig bli som förr.. Jag vet att det är många många mil i mellan oss..

Men du är saknad !


Älskar dig lillebror kommer alltid göra hur arg jag än kommer vara.


Puss o Kram


Av -[ Iza ]- - 12 januari 2009 22:44

... Ja det blev dagens film det, en gammal gammal film eller ja det känns som det iaf, huvudroll en mycket ung Leonardo DiCaprio . Så när jag såg denna film för första gången 2000 så va det ju klart säkert höjdpunkten i filmen. Filmen handlar om Thailand, The Beach en massa Marijuana och klart oxå lite kärlek. Filmen är helt klart oki fram till ungefär mitten, då Leonardo börjar spåra ut lite, samt att dom slänger in tv-spels frekvenser.... Men sista 10 minuterna är helt ok igen :)

 Ja det va kort fattat om denna film...


Nu är det väl snart dax att krypa ner i sängen sova en blund..

Men först måste man klart kolla in lägget på Facebook, och kolla in Sofias blogg oxå vilken är den ända bloggen jag kollar minst 4 ggr om dagen i bland säkert 10x mer, hon skriver om saker jag känner till jag vet vilka de flesta personerna är som hon talar om så då blir det allt lite mer spännande :)

Hon har nu oxå ordnat en tävligt för dom som vill vara med :)

 hon är en väldigt aktiv bloggare, skriver väldigt lätt läst oxå vilket jag tycker är värt en bonus poäng :)

 En annan blogg jag läser varje dag är emmas hon skriver roligt :) Hon är oxå en väldigt trevlig person.

 Sen brukar jag kolla in massa olika varje dag men det är alltid olika personer..


Nu kommer jag nog vara borta ett par dagar. Men vi får se om jag dyker in i bland o skriver om min färd :)


Ha det så jätte bra tills nästa gång !

 GODNATT alla nya o gamla läsare !

Av -[ Iza ]- - 12 januari 2009 19:46

Konbanwa !


O-genki desu ka ?


Hadjimemashite Bloggare desu Iza dozo yoroushiku onegaishimas !


Ja hehe nu undrar ni säkert va ?! lite iaf ,)


Go'kväll

Hur mår du ?

Trevligt att träffa (dig) bloggare, jag heter Iza.

ta väl hand om mig !


Jag tycker att japanska är väldigt fint..

Men jag kan inte prata det själv inte ännu iaf :)


Nu har vi precis kommit in från en väldigt blåsig och kall promenad med Diezel.

SÅ nu behöver man iaf inte gå ut mer idag, tur e ju det !


Nu måste jag sätta igång o packa ner kläder jag ska ha med mig i morgon!

Sedan blir det säkert en film eller nått.


Oyasumi nasai !







Av -[ Iza ]- - 12 januari 2009 15:27

Ja nu har jag sutit o pilat lite med Photoshop men det är så svårt att göra riktigt fina saker, och alla sidor jag hittar om photoshop är ju klart på engelska.. vilket gör det svårare att hitta alla filter, texturer o så..

Gjorde om min presentaions bild lite, visst det kanske inte är jätte svåra saker jag gjort men jag blev ganska nöjd ändå :)

  Finns ju så mycket man kan göra med det programmet..

Får kolla runt lite på youtube oxå se om man kan hitta nått, såg på nått forum att folk hittat saker där...

Om det är någon som har en bra sida får ni gärna kommentera !


Ola har sitter i vardagsrummet o pluggar in för hans tenta.. Idag fick vi hans remiss *äntligen* nu ska vi snart reda dot på detta....


Nu har jag bokat min biljett oxå, 15:02 imorgon bär jag av !

Sedan har jag o Ola tagit det mesta i köket nu så att det ser ganska rent ut igen :)


Jag skulle verkligen behöva packa kläder jag ska ha med mig oxå, men jag får ta det i kväll !


Nu ska jag se vad Ola gör,

Ha det så bra tills senare


Av -[ Iza ]- - 12 januari 2009 10:02

Ja nu har vi lämnat tillbaka bilen vi haft ett tag.. känns konstigt att inte längre ha någon bil man blir lätt bekväm !

Nu kan man inte längre stor handla.. eller ja man kan väl men då kostar det 92:- med buss för oss båda... kanske lite onödriga pengar när man redan är pank

Det som blir possitivt är ju att vi slipper betala bensin nu.....

 vi får väl hoppas att jag får tillbaka jobbet o kan iaf köpa en mope eller så...

 iaf..


I natt har jag sovit bra, tog lite tid innan jag somnade fick sånt där konstigt ljus i ögonen även att det va helt bäcksvart, jag får det ibland... kanske är tabletten jag tar som gör så, men det är värt det efter lite huvudmassage så slutar det, och jag somnar som en stock o sover hela natten igenom, vaknade inte ens när Ola klocka ringde kl 08:00...

Så nu behöver jag inte ta någon tablette igen på typ 6 månader om jag kan min kropp rätt... förstår inte varför jag får dessa perioder ibland ligga sömnlös i 3 nätter för att sen behöva ta en halv tablett för att komma tillbaka till sova... tur att hjälp finns iaf...


Ha en bra dag alla !


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards