Alla inlägg den 13 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 13 januari 2009 23:04

Nu har vi ätit tagit oss någon öl/vin.. sutit o snackat hela kvällen.. så nu inte tar det natte tider, det är snart dax att sova sängen.. imorgon ska vi upp tidigt, fixa till håret lite man vet inte riktigt hur mycket dom kommer att göra på än :)

Det blir jag, mamma o mina 2 mostrar kommer bli kul kan passa på att ta ett familje foto, eventuellt blir det en av mina kusiner oxå.. oxå kul efter som jag inte träffar dom så ofta vore kul om man fick bättre kontakt med alla. Kanske lite svårt eftersom man inte träffas så ofta och jag är mycket äldre än mina kusiner på mammas sida, ca 12 år...

Men dom börjar ju växa upp nu och kommer ju ihåg vem man är när man träffas nu och nästa gång...

Vill ju inte vara en helt främling...


Nu sitter jag oxå o väntar på att ev ringa o säga godnatt till Ola o Diezel, men han är fortfarande upptaget med att spela. Så får se om jag orkar vänta 30 min till..


Ska väl kolla in Facebook så länge, kanske någon man kan chatta med där..


GODNATT ALLA !

Ni får veta hur det gick imorgon


Av -[ Iza ]- - 13 januari 2009 23:00

Hejsan !


Tack för att du gillar min blogg. alltid kul att höra sånt :)

Om texten blir lite konstig är för att mamma har väldigt litet tagenbord ,)


Min Tagg, hehe det är lättare än det ser ut. Bilden är från photoshop :)

Såg lägger jag bara till den i varje inlägg jag har :)


Föresten Marie Vem är detta, känner jag dig, är det Växel marie eller Marie L ? :)

Väldigt nyfiken av mig ju :)


Kram

 

Av -[ Iza ]- - 13 januari 2009 16:50

Då va man framme i Göteborg, sitter på mamma's jobb nu och väntar på att hon ska sluta jobba !

Bara 1 timme kvar...


Sedan bär det av hem till mor !

Ska väl äta o snacka o så. Mamma ska hjälpa mig med att välja ut vad jag ska ha med mig imorgon till fotografen.. Jag får väl titta igenom vad hon tänkt oxå :)


Nu vet ni iaf att jag kom fram hel o så..

Hörs senare

Kramar

Av -[ Iza ]- - 13 januari 2009 11:10

Gomorron !

Ja då vaknade man upp av regnet som slog mot rutorna. kollade på telefonen som är min klocka oxå. 10:15 dax att gå upp nu. Trodde att klockan va mycket tidigare än vad den va..

Tänkte lite för mig själv, undra hur det går för Ola på tentan.

Klev upp ur sängen.

Väckte hunden som va väldigt trött när jag tände lampan i taket.

Satte på tvn lite kollade igenom vad som gick, bara skit som vanligt.

Tog på mig, dax att vandra ut i regnet. På med alla regn kläder även hunden får ha täcke idag.

Sen ringde Ola efter ett tag vissades visst att man fick ha med böckerna på tentan vilket han inte hade då, men vi tror han klarade det ändå.

*håller tummarna*


Om en stund ska vi väl ta o äta något, sedan vid 15:00 tiden bär det av till Göteborg, ska bli så kul att träffa alla..


Ha en bra regning o lite blåsig dag !

Kramar

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards