Alla inlägg den 29 januari 2009

Av -[ Iza ]- - 29 januari 2009 23:06

Då va det snart dax att krypa ner i sängen o sova, är väldigt trött nu. Sov lite dåligt i natt oxå. Jag vill ha det lite kallare men Ola vill ha det varmt, så vi har medel men det är fortfarande lite för varmt för mig :)

Men snart är det vår o då åker elementet av helt... hihi


Jag har nog ärvt det av min mamma =P


Godnatt alla !

 Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 29 januari 2009 18:06

Nu har jag läst om alla som äter pannkakor idag, klart det är ju tordag men jag har aldrig haft den traditionen.. SÅ nu måste jag göra pannkakor imorgon allså !! Blev så sugen på det. Kanske även lite vanlijglass till *yummy* sen får man ont i magen, tål ju inte mjölk... MEN !! kanske man skulle göra dom på laktosfri mjölk har inte vågat det innan..

för första gången jag drack det höll jag på att kräkas så har inte tagit det någongång efter det, tills jag nu prövat Valio's produkter.

 Så det blir det nog till lunch imorgon om vi har ägg fast vi har ju ingen mjölk.. hmm.. o statoil säljer inte det.. Kanske få ta det på lördag istället. för imorgon kväll ska vi handla...


Nu står vår mat i beredskap iaf. pommes i ugnen, köttet tinnas.. inget direkt gott men det är mat iaf..

Sen ska jag oxå försöka skriva en shopping lista så man vet vad man ska handla i stället för att shoppa i butiken väl när man är där, det blir så dyrt o göra så..


puss o kram

Av -[ Iza ]- - 29 januari 2009 17:26

Jag har verkligen ingen anning om vad jag ska hitta på för mat idag...

Känns som vi inte har nått kul hemma att laga mat för alls..

Men nått måste man ju äta..

Har inte ens mackor hemma..


Får se vad jag ska hitta på..


Vad blev det för er ikväll o äta ??


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 29 januari 2009 16:21

Ja denna dag har varit upp o ner...


Vi va på allergimottagningen idag, det gick ganska bra blev inte så mycket klokare dock, men vi ska vidare i utredningen..

Sedan blev det bråk, sedan sams igen iaf..


Nu kom vi hem efter en liten cykel tur till affären o hämtat Ola's skolböcker.

Sen blev det lite fik, ja jag vet att jag ska banta, men jag behövde det.

Jag får göra igång igen nästa vecka.. nu är det ju helg igen.

Se om vi kan hitta på nått kul ihelgen..

Annars har det inte hänt så mycket denna dagen.

Imorgon tänkte jag cykla in till stan o hälsa på mitt gamla jobb, andreas o maria.. snacka lite skit o så..


Usch vilken tråkig dag detta kändes som..


puss o kram

Av -[ Iza ]- - 29 januari 2009 14:13

Nu har vi pratat känns bättre nu.

Men vi måste ändå komma på nått som gör oss glada i vardagen..

Har ni några tips , va då inte rädda att kommentera..


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 29 januari 2009 12:40

Jag är förbannad o ledsen på samma tid, allt jag gjort idag är att försöka vara snäll.

Men jag fick bara skit tillbaka som vanligt, vet inte vad jag ska göra, hur länge jag ska stå ut, är det så här det är ?!?!

Jag orkar snart inte mer dock, jag säger det ofta men jag vet inte vad jag ska ta vägen.

Allt jag vill är vara glad, få kärlek, känna mig omtyckt, hitta på nått kul med den jag lever ihop med. är det för mycket begärt ???


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards