Alla inlägg under januari 2009

Av -[ Iza ]- - 29 januari 2009 14:13

Nu har vi pratat känns bättre nu.

Men vi måste ändå komma på nått som gör oss glada i vardagen..

Har ni några tips , va då inte rädda att kommentera..


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 29 januari 2009 12:40

Jag är förbannad o ledsen på samma tid, allt jag gjort idag är att försöka vara snäll.

Men jag fick bara skit tillbaka som vanligt, vet inte vad jag ska göra, hur länge jag ska stå ut, är det så här det är ?!?!

Jag orkar snart inte mer dock, jag säger det ofta men jag vet inte vad jag ska ta vägen.

Allt jag vill är vara glad, få kärlek, känna mig omtyckt, hitta på nått kul med den jag lever ihop med. är det för mycket begärt ???


Av -[ Iza ]- - 28 januari 2009 23:42

Då va det dax att hoppa i sängen imorgon ska vi upp tidigt eller ja runt 8.30-9 kanske inte super tidigt, men ändå :)

Ikväll har vi mest spelat igen ju, så det har inte hänt nått kul alls.


Diezel sitter här brevid mig nu på Ola datastol. Han ger så mysiga pussar så :) Han kan faktiskt pussas utan att slicka, han duttar näsan mot en :)

Han är super gullig !


Godnatt blogg vänner !!

Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 28 januari 2009 23:29

Lästa precis min kusins blogg och hon mår inte så bra idag så jag tänkte skicka en virituell blomma.. Och hoppas det gör henne bättre :)

Och jag vet att hon gillar Orkideér.


STORA KRAMAR till Sofia

Av -[ Iza ]- - 28 januari 2009 17:11

.. det blir potatis, köttbullar o brun/gräddesås o gurka :)

Sen är det ju spel dax ikväll igen... bläää... men men... inte för att jag gör så himla mycket mer, men man kunde ju kollar på tv istället eller nått :)


Ikväll måste vi komma i säng lite tidigare oxå, dels för att jag om några timmar kommer vara helt död igen. Sen ska vi ju till sjukhuset imorgon, till allergimottagningen. Ola sa först att han inte behövde någon som höll honom i handen, men i måndags frågade han mig om jag kunde följa med honom o självklart gör jag ju det. Jag kommer väl säkert få sitta i väntrummet men det gör inget bara att man har någon med sig gör att man slappnar av mer tycker jag iaf...

Är det stora ingrepp så tvingar jag även min mamma ta ledigt o följa med mig :) man blir aldig för gammal för det...


Idag blev det ingen träning mer än cykelfärden till o hem från stan. alltid nått visst. men inte tillräckligt imo (in my opinion= min uppfattning)


Sedan har jag gjort signaturen till scrollan idag :) den blev fin tycker jag..


Ha en bra kväll.

Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 28 januari 2009 15:07

Nu har jag kommit hem från stan shoppat lite idag igen, potatis, vatten o så.

Men nu har jag köpt min Yoga matta oxå :) Tack vare mamma o Bengt !

Här kommer bild bevis ,) jag vet att jag inte behöver bevis men jag tänkte kanske det kunde vara kul att se hur fin den är :)

ja klart är den svart som allt annat :)

Så nu ska man bara sätta igång.

Det är så mycket tuffare än man tror Yoga & Pilates. Man använder muskler man inte ens trodde fanns där :)

Så i början har man mycket tränings verk om man gör rätt.

 Men nu jäklar ska jag verkligen ta tag i detta, har prövat Yoga innan och det är väldigt skönt efter åt :) Man lär sig andas rätt o släppa tankar.

Så bra träning både fysikt och psykiskt.


Puss o Kram


Av -[ Iza ]- - 28 januari 2009 15:02

Hej Scrollan..

Här kommer din signatur :)

Hoppas att den blir bra ?!



Är det nått du vill ändra är det bara att säga till :)

Höger klicka o spara :)


Kram

Av -[ Iza ]- - 28 januari 2009 11:07

Ja då vaknade man igen klockan 7:00 av den förbannade hantverkaren som renoverar lägenheten brevid. Nu skulle han slippa bort spackel... det lätt ju väldigt kul in till vårt sovrum.. Diezel morra o skällde som vanligt igen...Vi blev arg o sur. så ja nu får man väl en lagom rolig dag igen...

Fast jag gick inte upp förens 10:20 typ.. bara låg i sängen o va sur kändes det som.. somnade väl om lite då o då, när han va iväg o väntade slipppapper eller nått..

Ola blev hemma idag så får se om jag kommer iväg in till stan, vi hade behövt handla lite mat ändå. Jag vill inte bara äta pasta.. men vi får se..

 11:11 dax o önska sig nått...


Nä nu ska jag surfa runt lite kolla vad som hänt i blogg världen och den vanliga...


Ha en bra dag

Puss o Kram

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards