Alla inlägg under januari 2009

Av -[ Iza ]- - 27 januari 2009 23:49

Nu ska jag o mitt onda öga gå o lägga oss. Mitt högra öga är rött, blodkärlsbristningar. Inget farligt, men det blir så tort i ögat.

Föshoppningsvis är det över imorgon.

Imorgon ska jag bika ner på stan tänkte jag o köpa min matt kom på att jag hinner inte det riktigt på torsdag. Ska med Ola till läkarn. Ifall det blir så att han mår dåligt efter det. Allergitester, inget värre än så denna gång iaf.


Ja Godnatt nu alla kära bloggare !


Puss o kram

Av -[ Iza ]- - 27 januari 2009 23:22

Fick veta idag att min bror blivit av med sitt jobb pga av att sverige ansvarige inte gillade hur han såg ut ?! va fan e det !!! HALLÅ VI LEVER PÅ 2000- talet, inte nån jävla sten ålders tid....

Min bror ser väldigt bra ut. Men det som retar många är ju tatueringa och piercingar... Och fattar dom inte att det börjar bli vanligare o vanligare ?! jag kan förstå om man jobbar med livsmedel eller medicin, och inom vården. Men han jobbade med möbler...

Patetiskt att bli av med sitt jobb pga av det...

Sedan har han ingenstanns att bo heller eftersom han bor i Stockholm där får man ju inte precis lätt en lägenhet, men jag vet att han löser det på nått sätt det brukar han göra.

Även att jag e skit besviken på honom, håller jag klart tummarna för honom !

Men men inte mycket jag kan göra åt nått.


Av -[ Iza ]- - 27 januari 2009 19:37

min underbart snälla mamma o Bengt har bjudit mig på mattan.

Tack Tack Tack !!

 Så nu ska jag bara ta mig ner till stan igen så kan jag köpa en :))

Sen jäklar vad jag ska träna. Ska nog fixa en Yoga video oxå.

Så smidig o rörlig jag ska bli :)

Hoppas bara att jag kommer bränna lite med.. Nu har jag gått upp lite igen, pendlar som en annan jojjo...

 Men en dag så !


Ha en bra kväll

puss o kram


Av -[ Iza ]- - 27 januari 2009 17:50

Håller på att laga kvällens mat som blir fantasilösa Köttbullar o Spagetti. Men det är gott så det får gå :)

Tror vi behöver cykla o handla lite små saker igen.

Får ta det mot helgen. Så att man verkligen äta ut kyl o frys, inte bara fyller på...

 Idag lekte Diezel med Attila, grannens hund :) dom två är inte kloka när dom leker :) Dom har så kul. Attila är en större blandras, o så lilla diezel, men dom leker så bra för att ha den storleks skillnaden..

Vi ska gå ut o gå en dag. Vi är båda hemma varje dag, hon ska snart ha en liten bebis, o så jag då som är arbetslös...

Diezel kan verkligen behöva den sociala träningen att bara gå brevid en annan hund. Kommer bli en träning allså.


Ikväll ska vi mest spela data spel, ni som vet va Raid är. Ja det är sånt jag håller på med.. fast det börjar bli så tråkigt nu.... får se om jag kan sluta eller dela min plats med någon..

Tur har man ju vin hemma, fast jag vet att jag inte ska dricka det mitt i veckan.. men ett glas kanske..


Nu är maten snart klar

 Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 27 januari 2009 16:37

Nu har vi precis kommit hem från stan.

Jag har shoppat lite. en ny BH som äntligen kommit in igen. Jag har samma sedan innan i vitt men ville ha den i svart oxå :)

Sedan kollat på en Yoga matta, men det får vänta tills jag får pengar igen. Dom som va bra kostade runt 300:-

Sedan gick vi o fikade lite oxå *fy på oss* men vi va värda det ,)

Pappa ringde en snabbis oxå hann inte snacka med honom så mycket nu, får ringa honom senare tänkte höra om han kunde fixa cykeln om jag kommer upp o hämtar den..


Sedan har vi torkar upp efter lilla Diezel som va så hungrig att han kräktes stackare.. men nu mår han bättre efter lite fil mjölk och torrfoder :)


Hoppas ni haft en bra dag ?!

Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 27 januari 2009 16:27


Här Mona är din signatur :)

Hoppas du gillar den.

Skulle du vilja ha andra färger är det bara att säga till.


Kram

Av -[ Iza ]- - 27 januari 2009 11:35

.. ha en egen signatur kan jag hjälpa er.


Skriv en kommentar till mig.

*linka till din sida så jag kan kolla vilken färg du har.

*kolla efter ett typsnitt här <-- klicka och säg sedan vilket ni gillar.

*sedan kan du spara bilden från min sida när jag gjort den.


puss o kram

Av -[ Iza ]- - 27 januari 2009 11:22

Min signatur jag har under till på mina texter är en .JPG bild som jag har gjort i photoshop..

För att kunna få exakt samma bakgrundsbild. Så tog jag först ett screenshot(prt scr knappen) sedan tog jag ett färg prov på den grå färgen. och fyllde i det bakom mina bokstäver.

Jag har oxå laddat hem en lite mer ovanlig font(Typsnitt)

Och sedan laddade jag upp den här :)


Text en som Sofia skulle kunna använda


Och tack snälla Mona för din gulliga kommentar :)


Puss & kram

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards