Alla inlägg under februari 2009

Av -[ Iza ]- - 28 februari 2009 22:41

då va vi hemma igen, nu är man jätte mätt :)

Ätit massa gott, o snackat en massa hela kvällen. I dag va diezel extra snäll skönt att han kan acceptera att dom andra hundarna inte vill veta av honom. även fast diezel bara vill leka.

 Känns som söndag idag man är trött o seg nu och det finns inte så mycket mer att göra.

Sitter här nu o tar mig en öl :)

Vad har ni alla gjort ikväll ?


Ha en fortsatt trevligt kväll.

Av -[ Iza ]- - 28 februari 2009 18:17

nu är jag iordning gjord för kvällen, sitter o väntar på Ola pappa som kommer och hämtar oss halv 7.

Sen ska vi vara där ut o äta gott o så.


Ha en bra kväll :)

Av -[ Iza ]- - 28 februari 2009 11:43

oj oj så länge vi sov idag, vaknade runt 11. Men det va skönt att sova :)

Och i dag är det riktigt vår väder solen lyser o det e ganska varmt i solen oxå, helt vindstilla o fåglarna kvittrar..

idag på dan ska vi nog inte göra något specialt precis..

ikväll ska vi ju i väg som sagt. o på söndag har vi bil så då ska vi handla lite mat..


Nu ska jag ta o läsa alla andras bloggar !

Ha en bra lördag !

Av -[ Iza ]- - 28 februari 2009 00:02

Nähä nu tappade jag visse än väldigt massa unika läsar... från 909 till 887 .. det vi ju lite konstigt det..

Men men datorer o statestik funkar väl alltid lite så där..

Så nu behöver jag ju en massa till =(


Ikväll har vi iaf drukit lite vin ätit god mat och slappat framför en film, The Illusionist. en väldigt bra film med Edward Norton en av mina favorit skådespelare. Värd att se ! Om ni inte redan har sätt den :)


Nu ska jag nog snart hoppa ner i sängen oxå, ganska trött nu.

Ola sitter o pillar med sin iphone och formaterat sin dator..Det tar ju sin lilla tid det..


Imorgon ska vi iväg på kvällen o äta god mat igen :)

Av -[ Iza ]- - 27 februari 2009 21:35

Oh bara 81 till så slår jag 1000 denna månaden, ska det hända !? :)

Det vore ju lite kul :)


Ha en bra kväll :)


Av -[ Iza ]- - 27 februari 2009 19:50

 

Tack snälla gulliga Mona !

Jag har fått en BlogAward !

Så glad jag blir =D


Skulle vilja ge denna Award till Mona så klart även att jag fick den av henne, Sofia min underbara kusin, o så klart Scrollan o hennes projekt och Emma hon skriver så roligt att man börjar gråta :)


Av -[ Iza ]- - 27 februari 2009 17:16

Tack alla som håller tummarna för mig, men nu blir det lite mer väntan, tidigast nästa onsdag får jag veta... väntar med spänning..

Tycker nog att själva intervjuen gick bra. Men det tycker man nog alltid. Men jag ska ha jobbet så är det bara ! :)

Killen jag träffade va väldigt trevlig iaf. Nu är det ju bara det med Anita. Jag har inga problem att jobba med henne så länge hon sköter sitt. Dom letar efter en butikschef. Och undra hur hon ska ta det om jag blir det ,)

Kan jag inte gå o lägga mig nu och vakna på onsdag torsdag nästa vecka typ :)


Av -[ Iza ]- - 27 februari 2009 14:31

nu sitter man här o väntar på att cykla in till stan, 29min kvar tills jag ska vara där. och det tar ca 4 min in i långsam cykel fart :)

Oj oj vad ska nu hända :))


hörs sen så får ni veta mer oxå, jag kommer säkert inte få besked i dag dock. men ändå :)


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards