Alla inlägg den 7 februari 2009

Av -[ Iza ]- - 7 februari 2009 16:12

Är absolut ett av mina favorit band. Förutom albumet Minutes to Midning det gillade jag inte special mycket, det va liksom inte dom !

Här kommer en av deras senaste låtar iaf.


Av -[ Iza ]- - 7 februari 2009 16:07

Yellow med Coldplay är en låt som jag gillar just nu. Den är väldigt fin !


Av -[ Iza ]- - 7 februari 2009 14:02

har plockat i ordning lite här hemma.. tagir köket o tvätten som jag tvättade i tisdags ,) jag vet att jag är lat när det gäller tvätt men det är så super tråkigt att sortera stumpor o så...


Nyheterna pratar så mycket nu om dessas poliser i malmö/rosengården som först skulle åtalas eller vad det va, för att dom sagt fulla ord.. Men när ungarna i rosegård kastar stenar mot ambulanserna och poliserna för att dom inte ska komma o lägga sig i familje fäjder blir det minsann inga stora nyheter av det. Jag kan faktiskt förstå att poliserna är trötta på ungdomarna/vuxna i rosengård.. Man kan inte hålla på som dom gör att bråka/slåss mellan olika kulturer osv.. Ta den sedd dit ni kommer !

Om man skulle tänka tvärt om.. så skulle vi ju absolut inte få uppföra oss hur vi vill i deras länder. bygga svenska kyrkor, få undervisning på svenska, få svensk tv o massa annat som vi faktskt gör för att hjälpa dom som kommer hit.

Jag skulle vara intresserad av att höra någons åsikt om hur vi skulle få det om vi skulle flytta till deras land. och började bygga kyrkor o bråka o så. ?


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 7 februari 2009 11:26

Ja nu va det lördag !

Tråkigt väder idag, jag vill ha sol !

Idag kommer inte så mycket hända...

Ola ska väl fixa mototrcykeln efter lunch om han nu kommer i väg...

ikväll ska vi iväg på middag..


nu ska jag fixa lunch


have a nice day !


Av -[ Iza ]- - 7 februari 2009 00:49

Nu har vi kollat först på en film som jag inte alls tyckte va bra, My name is Bruse. Rysar, komedi... nä inte en film för mig allså.. en B-kändis. Han gör b-filmer allså i filmen. men han är inte en riktigt kändis i verkliga världen heller.. rörigt va ?! =P

Han gör iaf, skräck filmer i filmen.. som sedan slutar som riktig...

Ja hur svår som helst att föklara..

Men iaf, efter filmen kollade vi på ett avsnitt Heros och det är ju alltid bra !

Hört att dom redan har 4 säsonger.. men det tar ju ett tag innan dom kommer hit till sverige..


Nu ska jag krypa ner i min sköna säng kanske titta lite på tvn först innan jag somnar..

Imorgon på kvällen ska vi bort på middag.. På dagen har vi inte bestämt något. Ola ska eventuellt börja fixa på motorcykeln, innan våren kommer..


Godnatt alla kära bloggvänner !

Hoppas ni haft en bra fredag ?!

Puss o Kram

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards