Alla inlägg den 10 februari 2009

Av -[ Iza ]- - 10 februari 2009 23:42

Ja snart är det dax för sängen... Denna kvällen har ju vart framför datorn. Inte så himla skoj men men.. Imorgon ska jag tejpa klart och sandpappra lite om jag nu hittar något.. Annars får jag ta en peng och gå o handla det..

Imorgon är det onsdag halva veckan har gått. I helgen ska vi iaf gå ut o äta o det ska bli mysigt..

Sen ska vi göra klart hallen denna veckan..

Sedan är det bara sovrummet kvar :)

Sakta med säkert går det framåt...


Usch jag e lite hungrig igen. ändå har jag redan ätit 3 skorpor efter maten.. kanske tar nån mer innan jag ska sova, kan inte sova hungrig ju..


Godnatt alla !

puss o kram

Av -[ Iza ]- - 10 februari 2009 19:28

Ja nu har jag ändrat utseendet på min blogg. Såg ju att Sofia gjort det och så tyckte jag att min behövde ett nytt ansikte oxå :)


Vad tycker ni ?

 Bättre eller Sämre än förra ?


Ha en bra kväll !


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 10 februari 2009 18:47

Japp nu har jag börjat med hallen plockat ut allt o börjat tejpa, även spaklat igen hål i väggarna vi inte använder..

Så nu ekar det lagom i hallen, hunden går runt o skäller lagom kul.. Hörs ju hur väl som helst.

Kommer senare lägga upp bilder på förre o efter :)

Men ni får vänta någon dag för det :P


Ikväll blev det stek o potatisgrantäng.

Gjorde egen marinad.

2mskOlja, 2mskSoja, 2stVitlök, 1mskSocker & 1-1½mskSambal Olek.

 Blev helt ok. Lite hätta på det hela.


Min morbror ringde oxå snackade lite skit, alltid kul att han hör av sig, vi träffas dock inte så ofta. Alla är upptagna.


Ha en bra kväll !

Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 10 februari 2009 14:46

Nu ska jag ta på mig och gå ner o hämta färgen !!


Jag har så otroligt tråkigt att jag inte gör nått, men nu måste jag attan mig !


Mamma ringde förut, hon satt o skulle ta en Pinacolada drink , usch usch.. jag vill ju vara med ! :)

Hon hade 30 grader varmt, o resan hade gått jätte bra.

Klockan va 7 på kvällen när hon ringde vid 1 tiden här. så 6 timmars skillnad..


yadiyada..

Jag gillar konstiga ord..

Någon annan som kan massa andra lustiga ord ? :)


Puss o Kram

Av -[ Iza ]- - 10 februari 2009 14:43

Hej !

Här kommer din signatur :)

Om det är något du vill ändra eller så säg bara till.


ha det så bra :)



Av -[ Iza ]- - 10 februari 2009 10:46

Ja nu va det tisdag jag har inte så mycket planerat idag heller..

Tänkte gå ner o hämta färgen sen när Ola är i skolan. Ja det är väl allt jag kommer göra idag.

Urch vart vaken i 49min nu och redan super uttåkad !

Hur ska detta gå ?!

Pengar kommer på torsdag men el räkningen kom ju oxå denna månaden så där åker allt + lite till...

O snart kommer nytt oväder oxå, kul kul..


Nä jag ska nog inte skriva nått mer för denna gång för det kommer bara vara massa klagande !


Ha en bra tisdag !

Puss o kram

Av -[ Iza ]- - 10 februari 2009 00:01

Ja då va det snart dax att krypa ner i sängen, 7 min kvar på efterlyst..

Usch så mycket sjuka människor det finns där ute !!

Inte konstiga att många är rädda osv...

Vi borde verkligen ha högre straff i sverige !!!!!!

Nån som dödar någon tex ska FAN sitta livstid, inte komma ut efter 5-6 år..
Men det kanske dom inser snart. Jag vet att det funnits repotage om det, men det kommer nog ta många år innan vi ser någon bättring i staff tider.. Allså att det blir hårdare att göra fel !


Ja ja GODNATT ALLA !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards