Alla inlägg den 21 februari 2009

Av -[ Iza ]- - 21 februari 2009 22:32

 Fick denna av SOfia min kusin


Regler:

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!

Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!

Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar(undantag första frågan så klart!)

Lycka till!

1. Vad heter du? Iza

2. Ett ord på fyra bokstäver: Iris

3. Flicknamn: Ida

4. Pojknamn: Isak

5. Yrke: Ingenjör

6. Färg: Indigo

7. Klädesplagg: Inget

8. Mat: Inlagd sill

9. Sak i badrummet: Idominsalva

10. Plats/stad: Istanbul

11. En orsak att vara sen: Illamående

12. Något man skriker: I helvete

13. Film: Ivanhoe 

14. Något man dricker: Iste

15. Band: Infected Mushroom

16. Djur: Igelkott

17. Gatunamn: Integatan

18. Bil: Isuzu

19. Sång: In the end

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Innebandy

Nu är det Din tur! :D


Av -[ Iza ]- - 21 februari 2009 18:16

Nu kommer snart Ola's pappa o hämtar oss, vi ska ut dit o äta ikväll. Skönt att slippa laga mat själv när man inte alls känner för det :)

Så ni får alla en tyst kväll från mig. Hoppas ni får det trevligt o så.


Mamma ringde mig förut, hon ska nog köpa en jacka till mig =D

Hon är så super snäll hom !

Puss lilla mamma !!


Ha en bra lördag kväll, fast det känns som söndag


Puss o kram

Av -[ Iza ]- - 21 februari 2009 10:45

Lördag morgon, va skönt att läggs sig tidigt igår, känner mig utvilad.

Vi har precis blivit iväg bjudna ikväll oxå, skönt att slippa laga mat ,)

Imorgon tror jag mamma o bengt kommer hem :)

Jag skickade henne ett sms o se om hon kunde hitta en spik matta till mig. Men jag tror inte hon har tid att springa runt o leta efter det idag, klocka är redan 5 på eftermiddagen där. så vi får se.


Idag va det massa folk ute som åkte pulka i alla små backar som finsn här uppe. Stora som Små :)

Vi kanske skulle ta oss en sopsäck o åka oxå ,)


Ha bra lördag alla !

Puss o Kram

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards