Alla inlägg den 25 februari 2009

Av -[ Iza ]- - 25 februari 2009 23:54

Så va det snart natt, och 1 dag närmare fredag :)

Men imorgon har vi ju iaf lite planer, ska ner på stan o så. Då går tiden lite snabbare ju..

Ikväll har inte hänt så mycket, vi har spelat lite data mest. Och diezel har legat o sovit i vår säng :) Han är så gullig...


Nä nu ska jag gå o sova sängen.. Ola sitter ju bara här o tjuvläser över min axel så =P

det gör inte så mycket, men han ska alltid göra sig så barnslig =P


Godnatt alla !

Av -[ Iza ]- - 25 februari 2009 17:43

Finns fortfarande ett få tal invites kvar, till Spotify.

Klicka HÄR så hittar du länken ur ett av mina äldre inlägg.


Spotify är nästan som ett beroende :)

Så smidigt program. Man bara skriver in vilken låt man vill lyssna på så kommer den upp plus att man kan hitta mer från samma artist. Och information o så..


GET IT WHILE YOU CAN !! (gratis om du får en invite annars 99:- i månaden)


Av -[ Iza ]- - 25 februari 2009 17:35

idag tog vi en jätte promenad, vi skulle gå ut till elgiganten och köpa en disney smörgås grill tänkte vi, men den va tyvärr redan slut. Kan jag iofs förstå efter som den kostade 39:- ord.pris 299:-. så blev ju tvärr ingen för våran del :(

Det va nog en promenad på 1 timme iaf. så diezel fick ut all enegri :) Snart får vi allt börja gå längre med honom synd bara att vi inte direkt har några slingor som är bra i närheten.dom som är här där vi bor är ganska korta.. Men vi brukar ju kasta boll eller frisbee med honom så att iaf han får röra på sig lite.


Pratade med mamma oxå i förmiddags, dom hade haft det jätte varmt o skönt. Ridit elefant o så med :)


Yippi imorgon kommer pengarna. kanske man skulle gå ner på stan en sväng då skulle ju behöva handla lite saker, kethcup bland annat :) det är en produkt jag inte kan leva utan ! Sen lite vin till helgen..


Nu har jag oxå precis tagit mig ett varmt bad för min rygg, känns lite bättre men det gör fortfarande lite ont :( Sitter nog här för mycket.


Ha en trevlig kväll !

Av -[ Iza ]- - 25 februari 2009 11:05

Så va det redan Onsdag, halva veckan har redan passerat, o snart fredag =D

Idag låg jag o diezel kvar i sängen när Ola cyklade till skolan vi kollade på Top Model igen, eller jag gjorde o diezel sov :)

Sedan gick vi ut en sväng, men fy så gägigt det är över allt. Inte alls kul att vara ute. Men diezel vill nog det :)

Idag kommer det nog inte hända så mycket, väntar mest på att mamma ska höra av sig, jag vill ju veta allt dom gjort o så :)

Imorgon får man pengar.
Ola kommer om 1 timme typ. Då ska vi äta lunch.


Hörs senare !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards