Alla inlägg den 27 februari 2009

Av -[ Iza ]- - 27 februari 2009 21:35

Oh bara 81 till så slår jag 1000 denna månaden, ska det hända !? :)

Det vore ju lite kul :)


Ha en bra kväll :)


Av -[ Iza ]- - 27 februari 2009 19:50

 

Tack snälla gulliga Mona !

Jag har fått en BlogAward !

Så glad jag blir =D


Skulle vilja ge denna Award till Mona så klart även att jag fick den av henne, Sofia min underbara kusin, o så klart Scrollan o hennes projekt och Emma hon skriver så roligt att man börjar gråta :)


Av -[ Iza ]- - 27 februari 2009 17:16

Tack alla som håller tummarna för mig, men nu blir det lite mer väntan, tidigast nästa onsdag får jag veta... väntar med spänning..

Tycker nog att själva intervjuen gick bra. Men det tycker man nog alltid. Men jag ska ha jobbet så är det bara ! :)

Killen jag träffade va väldigt trevlig iaf. Nu är det ju bara det med Anita. Jag har inga problem att jobba med henne så länge hon sköter sitt. Dom letar efter en butikschef. Och undra hur hon ska ta det om jag blir det ,)

Kan jag inte gå o lägga mig nu och vakna på onsdag torsdag nästa vecka typ :)


Av -[ Iza ]- - 27 februari 2009 14:31

nu sitter man här o väntar på att cykla in till stan, 29min kvar tills jag ska vara där. och det tar ca 4 min in i långsam cykel fart :)

Oj oj vad ska nu hända :))


hörs sen så får ni veta mer oxå, jag kommer säkert inte få besked i dag dock. men ändå :)


Av -[ Iza ]- - 27 februari 2009 10:54

JAAAA idag gäller det då !!!

4 timmar tills jag ska vara där  :)

Ska snart börja fixa mitt antar jag det tar ju sin lilla stund. Vill ju vara fin till min intervju ,)

Annars vet jag inte vad vi ska göra idag. Kanske en fika på stan när jag är klar. Men det får man se då. Kanske skulle behöva köpa nått att äta i kväll oxå.. Vi har ju inte så mycket hemma nu igen. Fast det tycker jag alltid man säger.

Jag är sugen på big mac, men jag vet att det inte är så gott när man väl äter den. Annars skulle jag vilja ha en varm toast macka från Hello kyckling/vitlök :) Dom gör så goda mackor o sallader där !! Jag va stammis där när jag jobbade :)


Nu ska vi snart laga lunch oxå !

Ha en underbar fredag/helg !!

Uppdaterar senare hur det gick på min intervju

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards