Alla inlägg under februari 2009

Av -[ Iza ]- - 27 februari 2009 10:54

JAAAA idag gäller det då !!!

4 timmar tills jag ska vara där  :)

Ska snart börja fixa mitt antar jag det tar ju sin lilla stund. Vill ju vara fin till min intervju ,)

Annars vet jag inte vad vi ska göra idag. Kanske en fika på stan när jag är klar. Men det får man se då. Kanske skulle behöva köpa nått att äta i kväll oxå.. Vi har ju inte så mycket hemma nu igen. Fast det tycker jag alltid man säger.

Jag är sugen på big mac, men jag vet att det inte är så gott när man väl äter den. Annars skulle jag vilja ha en varm toast macka från Hello kyckling/vitlök :) Dom gör så goda mackor o sallader där !! Jag va stammis där när jag jobbade :)


Nu ska vi snart laga lunch oxå !

Ha en underbar fredag/helg !!

Uppdaterar senare hur det gick på min intervju

Av -[ Iza ]- - 26 februari 2009 23:24

Ja så va denna dagen slut, oj så dagarna går fort fram ! Man hinner nästan inte med även fast man inte gör nått. Men idag har vi ju sprungit på stan en sväng ju. Det va mysigt :) Utan "barn", diezel så klart ,)


Nu ska jag snart hoppa ner i sängen så att jag är pigg o ut villad imorgon.. Men igentligen har jag inget att oroa mig över eller vara nervös. Synd bara att man inte kan få besked imorgon. Det kommer jag gå o va lite nervös över ändå. Men det kommer gå bra , det känner jag :)


Ihelgen ser det ut som vi har planer för nu iaf :) blivit bort bjudna, till ola's föräldrar på mat. Alltid skönt att slippa laga mat :)
Så kan jag få hem min aioli oxå som jag glömde i deras bil när vi va o handlade, den hade ramlat ur påsen..


Godnatt alla !

Hörs imorgon :)



Av -[ Iza ]- - 26 februari 2009 19:19

Oh imorgon gäller det, måste upp i tid fixa mitt hår o kolla vad jag ska ha för kläder o så :)

Sedan trampa ner till stan om det inte regnar vill säga då blir det buss. Och sedan är det intervju.. oh hoppas hoppas jag får det !!

 Sen vet jag inte vad som händer i helgen kanske om vi skulle gå på bio eller nått. Har inte några planer än iaf..


Vad ska ni alla göra ihelgen ?


Av -[ Iza ]- - 26 februari 2009 17:05

Nu funkar visst sidan igen :)

Vi har precis kommit hem från stan, vart där o köpt ketchup ,) kaffe, tea , vin o ett album så nu kan jag snart börja göra mitt album.

Sen kom Ola iPhone idag så han sitter o leker med den nu.

 Sen fikade vi en snabbis på stan oxå. Och köpte grisöron till diezel :)


Sen stod vi o väntade på bussen o lyssnade på ett gäng killar som snackade herregud vilka samtals ämnen dom hade.

Det va ju om en brud visst, som någon va intresserad av men istället för att säga det fint så va det ju ganska vulgära ord som användes..

Och så prövade dom nicotin tuggummi o stod sedan o spottade.. liksom trodde dom att det skulle vara gott eller ?!

Men men det kanske va det man roade sig med när man va fjortis...

Och så rökte än av dom + 2 tjejer som stod med dom typ 2 min. Och dom rökte ju "rätt" iaf. men dom fattar ju inte att man inte är cool när man röker. Visst jag har själv vart där började röka när jag va 13 år. Men nu har jag vart rökfri i mer än 6 år.


ha en bra dag tills nästa gång

Av -[ Iza ]- - 25 februari 2009 23:54

Så va det snart natt, och 1 dag närmare fredag :)

Men imorgon har vi ju iaf lite planer, ska ner på stan o så. Då går tiden lite snabbare ju..

Ikväll har inte hänt så mycket, vi har spelat lite data mest. Och diezel har legat o sovit i vår säng :) Han är så gullig...


Nä nu ska jag gå o sova sängen.. Ola sitter ju bara här o tjuvläser över min axel så =P

det gör inte så mycket, men han ska alltid göra sig så barnslig =P


Godnatt alla !

Av -[ Iza ]- - 25 februari 2009 17:43

Finns fortfarande ett få tal invites kvar, till Spotify.

Klicka HÄR så hittar du länken ur ett av mina äldre inlägg.


Spotify är nästan som ett beroende :)

Så smidigt program. Man bara skriver in vilken låt man vill lyssna på så kommer den upp plus att man kan hitta mer från samma artist. Och information o så..


GET IT WHILE YOU CAN !! (gratis om du får en invite annars 99:- i månaden)


Av -[ Iza ]- - 25 februari 2009 17:35

idag tog vi en jätte promenad, vi skulle gå ut till elgiganten och köpa en disney smörgås grill tänkte vi, men den va tyvärr redan slut. Kan jag iofs förstå efter som den kostade 39:- ord.pris 299:-. så blev ju tvärr ingen för våran del :(

Det va nog en promenad på 1 timme iaf. så diezel fick ut all enegri :) Snart får vi allt börja gå längre med honom synd bara att vi inte direkt har några slingor som är bra i närheten.dom som är här där vi bor är ganska korta.. Men vi brukar ju kasta boll eller frisbee med honom så att iaf han får röra på sig lite.


Pratade med mamma oxå i förmiddags, dom hade haft det jätte varmt o skönt. Ridit elefant o så med :)


Yippi imorgon kommer pengarna. kanske man skulle gå ner på stan en sväng då skulle ju behöva handla lite saker, kethcup bland annat :) det är en produkt jag inte kan leva utan ! Sen lite vin till helgen..


Nu har jag oxå precis tagit mig ett varmt bad för min rygg, känns lite bättre men det gör fortfarande lite ont :( Sitter nog här för mycket.


Ha en trevlig kväll !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards