Alla inlägg den 5 mars 2009

Av -[ Iza ]- - 5 mars 2009 23:14

Ja då va det snart dax att hoppa ner i sängen i natt lär jag sova som en stock :)

Trött över allt. Fötterna ömmar en del oxå :)


Oh imorgon är det fredag o helg =D

Godnatt alla !

Hoppas ni får en bra fredag!

Av -[ Iza ]- - 5 mars 2009 22:40

Ja idag kom mitt paket som jag vann hos http://www.mammapatita.se/ det gick väldigt fort att få det, bra leverastid det =)

Det va jätte fint, nu ska jag bara fixa en sak till det oxå. Sen skicka den vidare :)


Tack Tack !

 


Av -[ Iza ]- - 5 mars 2009 19:01

Fick denna idag av min gulliga kusin Sofia.

Tack så jätte mycket !

Jag blev jätte glad !


Jag skulle vilja ge denna vidare till Emma o Mona

Och självklart en tillbaka till Sofia !

Av -[ Iza ]- - 5 mars 2009 18:38

Nu är jag hemma igen efter min första jobbar dag. trött o ont i fötterna :)

Men allt har gått jätte bra.

Vaknade imorse 7:54 klockan ringde 7:55 :) Sedan gick man ut med Diezel, hem igen för att byta om o äta frukost. Vägde mig oxå imorse o jippi jag har gått ner igen =D

Sedan cyklade jag som attans in till jobbet jag kom i väg lite senare är jag hoppats men jag visste ju att dom andra inte är där super tidigt heller. Allså vi kommer ju inte försent men jag gillar att vara 15-20 min innan eller så.

Sedan klockan 9:00 öppmar butiken. Jag känner ju redan dom jag jobbar med sedan innan. Så jag kan ju deras rutiner o hur dom arbetar. Så det gällde ju bara att få iordning på att som bara stod, kartonger i butiker o så som stått där nästan sedan dom öppnade andra veckan i februari... Men nu har jag fixat bort dom iaf.

Sedan det som va nytt va ju systemet. Det va ju lite krångligt första timmen iaf ,) Men sen gjorde det ju inte det bättre att datorerna jobbade segt som attan. Dom höll på att bytta servrar på huvudkontoret. sa dom iaf.

Men efter halva dagen gått så kunde jag ju det mesta. Man ropade lite på Andreas ibland eftersom han kan mest än så länge ,)

Sedan kollade jag beställningarna som kommit fixade till dom o la dom i fodral o så. Sedan va det ordermottagning oxå. Så jag avlastade Andreas ganska mycket av allt han får göra annars och det tror jag han tyckte va skönt :)

Men i stort sätt fick det nog väldigt bra idag. Jag svarade dock fel företags namn i telefonen 1 gång och själv klart va det när regionschefen ringde *blush* Så nu svarar man inte fel igen iaf ,)

Sen hade vi som vanligt rätt kul på jobbet, vi gillar att jobba ihop, jag, Maria o Andreas.


Imorgon kommer Håkan från B&L kontaklinsförsäljare, som jag träffat i alla möjligt kedjor o butiker :) han e rolig han.


Nu har jag o Ola beställt pizza eftersom jag är allt för trött att laga mat :) Och han oxå antar jag ,)

Nu ska jag gå o slappa i soffan lite hoppas att man inte somnar ,)


Ha en bra kväll !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards