Alla inlägg den 10 mars 2009

Av -[ Iza ]- - 10 mars 2009 23:52

ja om 8 min är denna dagen slut..

Kvällen har inte hänt så mycket med, min rygg mår förtillfället lite bättre iaf.. hoppas inte det kommer mer imorgon..

Imorgon Onsdag vad ska hända då ?!

Usch denna vardag..

Både jag o Ola är nere i en svaka igen.. Allt känns tråkigt..

Utan pengar oxå känns det inte som om man kan göra så mycket åt det heller.. man får väl bara gå o vänta på bättre tider..

till våren ska jag banne mig lära mig åka inlines.. köpte det ju förra året, dax att lära sig nu.. jag kan ju åka framåt men jag spänner mig så mycket, och stanna kan jag ju inte precis..


Vad gör ni för att förnöja vardagen ?


Nu tänkte jag iaf gå o lägga mig, men va inte rädda för att svara på min fråga hade vart kul att få ideer o tips.. tack i förhand.


Kramar

Av -[ Iza ]- - 10 mars 2009 18:39

aj aj va ont i ryggen jag har jut nu, haft lite ont i ett par dagar men jag är liksom van att ha lite ont, men just nu värker det massa ! =( och idag har jag inte suttit still alls mycket, utan försökt att röra på mig men det verkar inte som om det hjälpte...

Kanske måste ta en tablett sen..



Av -[ Iza ]- - 10 mars 2009 16:14

brist på annat hittade jag en gammal gammal färgförpackning i toaskåpet, som jag nu slängt i mitt hår i slingor, får se om det blir något..

har iaf gjort lite nyttiga saker idag.

Tog med mig Diezel och gick in till stan hämtade mitt papper som kommit till jobbet anställningsavtalet.

Sedan hem för att lämna diezel tog med Ola o cyklade till mat affären.

Shoppade lite bas varor vi behövde. o lite öl för det va jag så sugen på..


o nu sitter jag här väntar på att tvätta ur håret o pratar med mamma på msn.

hörs sen !


Av -[ Iza ]- - 10 mars 2009 11:20

ja så va det tisdag igen tror jag ;) hinner nästan inte med längre så fort går det ju.

Smsade mamma förut hon väntade på att bli utskriven nu så hon va glad. egentligen vill dom att man stannar 2 nätter, men min mamma hon är envis som en räv ,)

Natten hade iaf gått bra. Hon skulle ringa sen när hon kommit hem.


Så vad händer idag då ?! hmm troligt viss inte så mycket, måste åka in till stan en sväng iaf. Sen får jag se om jag tycker mig ha råd att shoppa nått, men jag är ganska så snål när det gäller saker till mig själv.


nä nu ska jag göra nått annat..

Av -[ Iza ]- - 10 mars 2009 00:15

Dax o nanna kudden jag vill inte vända mitt dygn för mycket, blir jobbigt när man ska jobba då..

Ikväll såg vi på film, Punicher eller vad den nu hetter. Orkar inte skriva om den. Massa dödande va det, helt ok va den ändå. Fast jag gillar ju inte att dom byter ut huvudskådespelaren från film 1 till 2...

 men men..


Godnatt alla bloggläsare =)

Sov så gott.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards