Alla inlägg den 12 mars 2009

Av -[ Iza ]- - 12 mars 2009 19:16

Idag vaknade man av solen som lös i ens ansikte, man gick ut en snabb sväng i det underbara vårvädret. o tänkte att det va ju nästan tråkigt att man skulle gå o jobba. Men i väg till jobbet jag for. Idag har det vart lite lugnare vilket va ganska skönt eftersom det va ca 50 bågar som skulle prismärkas o läggas in. Sedan va även VDn på besök i dag, han kollade runt lite med någon kompanjor han hade med sig. Vi är den butiken av de 5 nya som säljer bäst och det är ju alltid kul att höra att dom är nöjda :)

Sedan försökte jag lära mig lite nya saker som kolla upp bågar i andra butiker o så, det gick bra det, så nu kan jag även det :)

Man lär sig ganska mycket varje dag dock som man kanske inte tänker på riktigt utan de kommer mer automatiskt..

Sedan besökte jag även systembolagret på min lunch handlade vin till helgen :)

Sedan hände det väl inte direkt något kul idag.

Sen vid 17:00 tiden kollade jag ut.. det snöade... va fan tog våren vägen ?! Jag vill ju inte ha mer snö nu !!!!

Nu är det ca 4 cm snö ute redan o snöar som bara den. nästan snö storm !

usch o tvi !

Jo jag gick in på hemköp efter jobbet oxå för att handla ägg o korvbröd. där vid grönsakerna stod någon stackare o snodde 1 morot.. stackars människa att det kan gå så illa..

Men nu är jag hemma lagom trött o ont i fötterna.. ska snart ta mig en öl =P


Ha en bra kväll !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards