Alla inlägg den 13 mars 2009

Av -[ Iza ]- - 13 mars 2009 21:36

oj oj så trött jag är nu och inte blev jag piggare efter en halv flaska vin ,)

Vi ska väl se på film snart antar jag..

sen hoppas jag att jag får sova bättre i natt.. utan en hund som håller än vaken =)

Av -[ Iza ]- - 13 mars 2009 19:24

nu är jag hemma från en rätt så stressig dag nu i eftermiddags hann inte ens att göra alla beställningar så ligger efter med 10 styken dom får göra på måndag istället. och då gjorde vi ändå ca 11 stycken så ganska mycket för att bara vara jag som assistent med 2 optiker.

Men det är kul nu hoppas vi bara att jag kan få lite mer timmar, även om jag måste jobba med sur tanten som jga inte ens ser nu eftersom hon är ledig de dagarna jag jobbar.

Men jag har inga problem att jobba med henne det är hon som har problem att jobba med mig ! för att jag råkar kunna mer än henne o är trevligare... ganska så barnsligt när man är 66 år gammal... men men..


NU håller jag på att laga mat blir ganska så sen mat idag..


ha en bra kväll !

Av -[ Iza ]- - 13 mars 2009 08:13

usch i natt känns det som om jag inte sovit nått... jäkla hund som ligger o smakar hela nätterna.. nu åker han snart ut i hallen eller köket.. o det är fortfarande snö ute men jag ska cykla ändå annars hade jag tänkte att ta bussen men den går om 15 min o jag har inte ens tagit på min kläder... så det hinner jga inte.

Det är iaf fredag idag det är bra det !

Hoppas det blir en lätt dag på jobbet med inte för myclet problem.


ha en bra fredag

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards