Alla inlägg den 14 mars 2009

Av -[ Iza ]- - 14 mars 2009 20:27

Nu ska vi snart ge oss i väg till bion, Watchman är kvällens film. Oh jag ska ha massa popcorn =D

Kanske en påse Djungelvrål me ,)

Jag älskar salt godis !


hoppas ni alla får en trevlig kväll oxå. själv kommer vi vara hemma igen runt halv 1 eftersom det är en sen o lång film.

Inte för att det gör något bara lilla fanten som får klara sig själv men han sova när vi är borta så.


hej hopp !

Av -[ Iza ]- - 14 mars 2009 11:32

Lördag gott att sova ut lite imorse.. idag är det halv mullet väder men ändå rätt ok.. Ikväll ska vi gå o se Watchman på bio o mumsa popcorn :) kul att göra nått utanför dörrarna har inte blivit av på de senaste veckorna. med en hund som blev sjuk o så...

Så vi ska gå ner i eftermiddag o hämta biljetterna så vi har dom klara annars får diezel va hemma så länge själv filmen är ju 3 timmar.. han klarar det iofs men man vill ju inte att han ska vara själv för länge om det går att undvika.. annars händer det väl inte så mycket mer idag vad jag vet iaf...

Igår skrev jag inte godnatt för att jag blev så himla trött o somnade igen till filmen ,) jobba 9-18 sedan vin efter det o film då somnar man lätt :)


men nu ska vi snart äta lite lördags lunch !

ha en bra helg

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards