Alla inlägg den 15 mars 2009

Av -[ Iza ]- - 15 mars 2009 18:59

Nu va snart denna söndagen slut, precis kommit hem efter en kvälls promenad i solnedgången.. vi tänkte först gått ner till havet men vi skulle vart ute ca 15min tidigare så, så kunde man sätt solnedgången :)

Men det va himla skönt ute iaf.. det kändes verkligen som vår !

ikväll blir det att slappa.. kanske se på sanningens ögonblick, även som jag tycker att det är löjligt som tycker jag oxå att det är lite kul..

vi får se vad kvällen ger..


Av -[ Iza ]- - 15 mars 2009 12:05

pizzor står i ugnen... med massa mozarella på =D

ola pratade med sin mor idag vi ska låna bilen när dom går o ser watchman o åka o handla lite.. vi behöver lite små saker, jag behöver saker som jag kan luncha på när jag jobbar.. äta ute blir för dyrt..


hörs sen igen !

Av -[ Iza ]- - 15 mars 2009 11:36

då va det söndag o +8 grader ut det är VÅR !! nu får det minsann inte komma någon mer snö.. det börjar bli väldigt mycket färger ute i folks rabatter det är fint :)

Idag ska vi väl inte göra så mycket, jag kanske måste snabb städa lite sen fast jag inte vill det riktigt...

Snart är det dax för lunch oxå..

nu kom ola o sa att jag måste börja plocka lite.. då får fasen han fixa lunchen !


Av -[ Iza ]- - 15 mars 2009 00:26

Ja det va då ingen film jag gillade, visst den må vart lite annolunda än det flesta action rullarna.. 15års ålders gräns tyckte vi ju va lite konstigt först men nu förstår vi varför det va ju ganska mycket splatter mord, och ganska brutala sexscener... Handlingen va ganska lång måste jag säga och jag tycker inte direkt heller att det fanns någon direkt bindande händelse... För mig va det 3 långa timmar...

Va handlade den om då ?!

Ja hmm ett gäng superhjältar.. som började med att lösa brott på ett ganska så ovanligt sett men till slut gick fel..

Folk börjar dö hit o dit..

De flesta av dom försöker leva ett ganska så normalt arbetande liv.. Men dom faller mer o mer tillbaka till sitt gamla liv som "hjälte"

Det vissare sig dock att vissa vänt sig mot sina gamla vänner...

Och man får följa hur dom försöker ta reda på var, hur o varför ?!

Ola tyckte att filmen va helt ok. så kanske det är en film för killar i 30års åldern.. som följde tidningsserien.


Sedan blev det ju inte bättre av att killen jämte mig satt o bet på naglarna, rapade, hostade (oki hosta får man) kollade sin mobil hela tiden så halva bio salongen lös upp ..... eller satt o snackade med sin polare.. och man förstod ganska fort att denna killen är singel när man fick i när bilder se porrtidningar, Sex, och snoppar.. Och han va inte precis 15 utan snarare 30+...

Jag vet jag ska nog hålla mig borta från bio salongerna.. jag hamnar alltid brevid pukon !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards