Alla inlägg den 16 mars 2009

Av -[ Iza ]- - 16 mars 2009 19:32

 Hämtade den hos Scrollan :)


Höger- eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Ganska så uttråkad


Är det nåt du absolut inte äter: Inälvsmat

Kläder just nu: Myskläder


Musik just nu: Oj det är massa olika


Vad sa du senast: Är det menning att man ska komma ihåg vad man säger ?!


Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden o åka rullgator :)


Hur många kuddar sover du med: 2


Favoritväder: Sommar, 25grader


Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Säng, Cola o Salt godis


Spelar du nåt instrument: Plast gitarr (guitar hero)


Morgon- eller nattmänniska: Natt, hatar att gå upp tidigt


Sparare eller slösare: Slösare på onördiga saker


Vem är viktigast för dig: Mamma o Ola


Bästa film: American History X & Greenmile


Kommer du ihåg din första kärlek: Ja jo det gör jag väl


Har du några homosexuella vänner: Ja och Bisexuella


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja klart


Hur många barn har du/vill du ha: Två, + några hundar


Bio eller promenad: Beror på


Snarkar du? Tror inte det men andas ganska högt


Rädd för insekter? Ja vissa gillar jag inte


Äckligaste insekten: Fästingar o myror


Bästa bok? Jag läser inte


Vad vill du jobba som? vet inte riktig kanske låter konstigt men jag vet faktiskt inte tror jag är för ung ännu.


Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet mm) Småstökigt men inte äckligt



Gungar du på stolen? Gjorde förr 


Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nä aldrig i livet !


Hur många syskon har du? 1


Vad är du mest rädd för? umm just nu är det att det ska hända mamma nått, vet inte varför men jag känner så, hon är liksom 1 av mitt allt !


Är du rädd för blod? Nej


Saltar du på maten? Ibland



Gillar du att sjunga? Jo jag sjunger ganska ofta hemma


Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Media, för att jag va intresserad av foto o data.


Anser du att du är stark? nja inte direkt kan jag väl säga


Brukar du sola? lite på sommaren men jag blir ändå inte så brun jag blir mest rastlös av det.


Vad gör du om du får hicka? Håller andan


Röker du? Inte längre


Snusar du? Nä fy !


Kaffe, te eller inget? Tea ibland

Av -[ Iza ]- - 16 mars 2009 19:16

usch blir inte mycket bloggande nu för tiden, men jag känner liksom jag har inte mycket att skriva det har inte hänt så mycket idag heller.

Man går mest runt och väntar på våren så man kan komma ut mer. idag har det liksom bara varit dimmigt o lite regn.. Ola kastade frisbee med diezel på ängen lite idag jag tog kort men har inte lagt in dom i min dator än kan lägga upp nån sen..

Sen i eftermiddag har jga inte gjort alls mycket. Suttit o drömt lite mest :)

Ola har shoppat plast kopor till sin motorcykel..

Sen när han betalat dom ska vi spara ihop till en hjälm o handskar till mig eventuellt en mc jacka oxå, så att vi kan åka på lite utflykter i vår jag o ola iaf. stackars diezel får vara hemma tills vi köper en bil..

Jag håller fortfarande på att spara till min kamera har jag tänkt.. får se hur det blir med pengar till sommaren kanske man kunde köpt en till sommarn :)

Eftersom någon resa kommer vi inte att göra. Jag jobbar ju förhoppningsvis mer till sommaren om jag nu får fortsätta efter den 30 april... Det är dit jag har anställning just nu... Och då kommer man ju tjäna lite mer pengar så man kan unna sig nått :)

Oj så jag känner att jag hoppar i detta inlägget men men hoppas ni fattar lite iaf ,)


Denna veckan jobbar jag tisdag , torsdag o fredag till helgen är det nog inte planerat nått som vanligt.. Får se om jag åker en sväng upp till mamma på söndag o stannar nån dag inget bestämt ännu. Beror på hur hon mår oxå..

Men hade vart kul att få lämna mina presenter till henne iaf :)

Jag har 3 presenter iaf =D

Sen har jag ju en present o hämta hos henne oxå :)


Nu dricker jag en redbull för jag behöver lite vingar ,)

Ha en bra kväll !

Av -[ Iza ]- - 16 mars 2009 11:09

Tog ett var ska jag bo quiz i dag så här på morgonen och detta blev resultatet :)


Iza took Where should you live? quiz and the result is Ireland
You belong in Ireland. You love the countryside and you want to spend your life being surrounded by green. You love small towns where you can relax in the pub and have a chat, and several pints! Sunny destinations aren't important for you, you'd rather be in this beautiful country, where the people are chatty and down to earth and where culture surround you everywhere you go.


Översättning.

Iza tog ett "var ska jag bo?" test och resultater blev Irland. Jag tillhör Irland. Du älskar landet där jag kan spändera mycket till i det gröna. Jag älskar de små städerna där man kan slappna av i en pub och snacka, med massa öl. Soliga resor är inte så viktigt för dig, du befinner dig hellre i ett vacket land, där folket är pratglada o trevliga och där kultur om ger mig.


Quizet finns på Facebook

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards