Alla inlägg den 21 mars 2009

Av -[ Iza ]- - 21 mars 2009 21:14

Ja då blev det yttligare en hemma helg ! Lite tråkigt, men nu är det dax att vi hittar andra att leka med som vill leka oxå !

Så vi ska se på film ikväll o ta det lugnt istället.. Vi måste ju upp ganska så tidigt imorgon med eftersom jag åker till Göteborg imorgon för att hälsa på min kära mor. Sen blir det att åka där ifrån hoppa av i Varberg o jobba där 1 dag.

Annars har vi inte gjort så mycket idag, det har mest känts som söndag eftersom vi drack vin o så igår..


Och så måste jag ju upp o packa lite imoron me ju.. det får jag ju inte glöma :)


Ha en bra lördags kväll!

Av -[ Iza ]- - 21 mars 2009 11:20

Igår blev det inget inlägg allså.. jag hade fullt hela dagen. först jobbade jag 9-18 sedan stressa hem för att laga mat till 4stycken. för 19:30 kom Ola's föräldrar hit för lite mat... Det blev Ryggbiff med Rotfruktspytt, o Kaffe/Soya sås till det o vin..

Så vi åt sedan kollade vi på film med lite godis o ost o kex. Valkyria såg vi, inte någon höjdare med intressant ändå eftersom den va verklighetsbaserad..

Sedan när dom åkte hem typ runt 11 eller så, blev jag skit trött.. Slapp kollade på tvn o vid halv 1 typ gick jag o la mig, o somnade som en stock !


ja det va väl dagen i stort sätt !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards