Alla inlägg den 23 mars 2009

Av -[ Iza ]- - 23 mars 2009 23:29

nu är det dax att vika ut bäddsängen o försöka sova lite, får se vad morgon dagen ger. ska kolla upp tåg tider iaf.. ska ju inom varberg o jobba med innan jag får åka hem.. men det ska nog gå bra det..


GODNATT

Av -[ Iza ]- - 23 mars 2009 17:31

Har varit inne i stan en sväng idag, skulle se om jag kunde hitta nån tröja/top, och förvånande hittade jag 2 stycken, dom va rätt så billiga men vilket gjorde det bättre :) på Cubus..

Sedan visst hade jag kunat shoppa lite till men pengar ska finnas där oxå ju..

Köpte en gummi katt till diezel oxå en sån som han redan har fast den håller på att gå sönder o det är hans favvo, den har hållt i 1år faktiskt därför köpte jag en ny nu, den va dock ganska dyr men han får vara värd det eftersom han e lite sjuk oxå..

Sedan gick vi mest runt o drog.. ingen kände direkt för att shoppa.. jag hade väl visserligen velat köpa en ny ögonskugga med men jag väntar med det eftersom dom kostar 130:-/st. det är visserligen värt pengarna för make us stores ögonskuggor är super bra !! och dryga som bara den, hittade en mörk lila jag vill ha, får se om jag köper den när jag kommer hem istället.


Först på förmiddagen träffade vi min moster Sanne, o 3 till. Dom satt på ett fik i väntan på att tala med facket det är stort bråk på deras jobb.. Arbertsgivaren där har brutit mot avtal. dom blev uppsagda med arbetsbrefrielse från och med idag, men dom bestämmde sig för att träffas o lämna in nycklarna tillsammans och inte få o jobba med, men då fick AO's chefen panik, och sa att avtalet inte längre va gällande vilket i såfall betyder att dom inte heller va uppsagda, så facket sa att dom skulle gå in o jobba så åkte facket ut dit i eftermiddag o skulle ha möte med AO.. så dom skulle få veta innan klockan 18 idag vad som gällde.. vilket drama :)

Glad jag är som inte längre jobbar för AO heller !! 

AO kommer max finnas 6 månader till vad facket sagt ! och när jag slutade sa jag max 1år till sen finns det inte mer. och oj så rätt jag hade =D

HAHAHA !!

 Och nu sitter vi här o väntar på att sanne ska ringa oss o tala om vad facket sa.. *spänning*


Nu sitter jag här igen i mamma's lägenhet har surfat runt lite. men nu kommer det nog inte hände så mycket mer jag har köpt mig en flaska vin iaf.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards