Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Helgen o Trötthet

Av -[ Iza ]- - 29 mars 2009 13:41

Oj nu har jag inte skrivit på ett tag, har bara inte blivit av. haft helt andra saker o göra o så. sedan lider jag av extrem trötthet just nu fattar inte vad jag ska göra ?! Skulle kunna gå o lägga mig nu till och med.. tror jag allt får köpa några vitaminer eller så.. Huvudvärk har jag oxå.. men det tror jag är lite cola beroende symptom..

Så vad har hänt sedan sist.. jag har jobbat i fredags va en hel del att göra på eftermiddagen, vår chef kom upp oxå så hann o diskutera en del saker med honom oxå..

Sedan fick vi till och med jobba över för att människor alltid vill ha sina glasögon till helgen. så ifrån jobbet 18:15 sen va det hem o laga lite mat dricka lite vin o somna till filmen, usch vilket tråkigt sällskap jag måste vara.. Vi skulle kolla på Australia men det va ju liksom 3 timmar lång så det är lite svårt att hålla sig vaken efter 9 timmars arbetsdag o 1 flaska vin ,)


Igår lördag gjorde vi inte så mycket på dagen , jag tvättade 2 maskiner sedan va vi en hel del med diezel eftersom vi skulle bort på kvällen hem till Alex o Jenny, vi hade planerat att lämna diezel hemma eftersom han kan bli rätt jobbig när han inte är hemma i sin miljö. Men dom ville så gärna att han skulle följa med så vi packade väskan full med saker o cyklade hem till dom med diezel. Han blev ju jätte glad men som vanligt lite osäker eftersom han inte heller har träffat dom innan, men han va super duktig hela kvällen förutom att han försökte klättra några pinnar upp på jenny o även ola i bland. så det är bara att vissa honom vem som bestämmer igen... Men iaf, dom bjöd på jätte god mat, vet inte riktigt va det va men gott va det. Sedan jordgubb/hallon paj till efterrätt :) Sedan satt vi o snackade till strax efter midnatt då fick vi allt röra oss hemmåt diezel hade somnat till då o då till och med. Men han fann sig inte helt till rätta.
Dom hade en jätte fin lägenhet, med golvvärme som alex tyckte va bäst ,)

Så nu ska vi bjuda igen nån gång så dom får se vår lägenhet o ev star wars på projektorn :)


Idag är det söndag, och jag är super trött då.. försökt att röja upp lite eftersom jag kommer jobba mycket denna veckan. mån-tis i varberg o tors-fre i halmstad.. har gjort om lite i köket för se vad ola tycker när han kommer tillbaka från garaget där han mekar med sin MC lite..

Sen ska vi nog hem till Linda o Christian o fika en sväng..

Sen får jag sova igen ,)


Ha en bra solig söndag !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards