Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

2 dagars uppdatering

Av -[ Iza ]- - 31 mars 2009 19:34

NU har jag vart dålig på att skriva igen men jag har vart så himla trött när jag kommit hem från jobbet i varberg, men nu är jag ledig imorgon så då ska jag sova ut lite tänkte jag..

Va i varberg o jobbade nu måndag o tisdag, det gick bra allt.

I måndags va inte carro där, o det va lite jobbigt man blev rätt trött på att lyssna på en som har 10 minuters teoretiska utlägg om allt.. och har inte det själv om det man säger så är det precis som om man ljuger.. blev så tröttsamt att lyssna på... menmen det va bara i går i dag va carro där så det blev lite lättare att jobba.. hon är mycket trevlig person.. så hoppas jag får åka på möten o så med henne så man har någon rolig männsika att snacka med..

Idag fick jag veta att ska gå stylist utbildning i sthlm i slutet av april det ska bli lite kul det..

Ja sen har det väl inte hänt så mycket sen sist..

Imorgon ska jag ta o ringa arbetsförmedligen här i stan måste ju uppdatera min handlingsplan om jag ska stämpla upp till jobbet..

Sedan måste jag fixa en present till Ola som fyller på fredag ju.. så får se va jag hinner..


Idag fick jag lära mig vad det grå/smutsiga vattnet på in sidan av rutorna är när man putsar fönsterna det är det vi har andats upp o svettats ut...  o klart lite på värkar från smuts ute ifrån, så nu vet ni det oxå.


Ha en bra kväll !

 
 
Mona

Mona

31 mars 2009 22:33

Hej gumman! Ja man orkar inte alltid vara flitig med bloggen när man jobbar :) Verkar som du får mer och mer att göra, och det är ju bra det, speciellt för lilla plånboken :) Hoppas du får en skön vilodag imorgon! Kramiz

http://sashakitty.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

1 april 2009 09:41

Åh vad roligt att åka till Stockholm.
Jennifer och jag ska ju också dit, när vi ska åka med båten (kryssningen) vi åker den 27/4 är det samma dag som du åker?
I så fall kanske vi kunde åka samma tåg.

Ha de gott
Jonathans bula är helt knallblå idag

Kram

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

irene

1 april 2009 09:43

kul att du får lite mer att göra..och att du får gå kursen..hade jag med viljat...kram mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards