Alla inlägg under mars 2009

Av -[ Iza ]- - 9 mars 2009 23:15

ja då har även denna tråkiga dag passerat, imorgon tänkte jag cykla ner en sväng till stan själv. Ska hämta ett papper på jobbet. Och jag hoppas min skattesedel kommer imorgon oxå så att jag kan skicka in den o få rätt lön :)


Kanske man skulle ta o titta på lite mer scrapbooking saker så jag kan komma igång, men oj så dyrt allt är till det. Och fattiga jag får köpa i om gångar. Får ju pengar igen nu på torsdag tror jag *hoppas* ska kolla sen.

 Men jag måste hålla i dom lite oxå.

Detta eviga snålandet. Men det vänder väl förhoppningsvis nån gång i livet..


igår om 2 månader har jag o Ola vart ihop 6 år. oj så tiden går fort.

Ola fyller oxå år om 1 månad.


Nu ska jag surfa runt lite tror jag om jag inte helt enkelt bara går o lägger mig, vi får se.

Av -[ Iza ]- - 9 mars 2009 18:06

Då va kvällen här och inte har man gjort mycket idag heller ! =/

Nu ska jag göra lasange tänkte jag får se hur det blir..

sen ska jag se om jag ska träna lite hemma yoga.. har inte direkt lust att sitta framför datorn ikväll igen faktiskt.. men oftast blir det lätt så..

Men nu är våren snart här då ska det bli bättre..


Kanske ska fixa klart min present till mamma om det blir så att jag åker upp snart..

Av -[ Iza ]- - 9 mars 2009 17:13

För 1 timme sedan smsad mamma allt hade gått bra. hon hade oxå smugglat med sig ett äpple in ,)

Fast denna gången fick hon mat mycket tidigare, så hon har precis ätit.. nu måste hon bara ligga över natten så får hon förhoppningsvis komma hem imorgon.. jag vet ju hur mycket hon hatar att ligga inne ,)


Av -[ Iza ]- - 9 mars 2009 15:03

seg dag !

först va det sol ute som snabbt försvann mellan molnen. och nu ser det snarare ut att bli regn när som helst =(

Blickar man ut över stan är det ganska mörka moln där borta..


nu ska jag ta mig ett glas saft sedan ut med diezel.

Av -[ Iza ]- - 9 mars 2009 11:34

Nu va det ny vecka igen.. sov jätte länge idag ju..

Mamma smsade förut hon har inte fått komma in än, dåligt tycker jag, dom trodde runt 13. då har hon typ inte ätit på 1 dygn. Fattar dom liksom inte att man är as hungrig ?! Hon har oxå vart där sedan 7:30.. och sitta på ett sjukhus är ju inte direkt kul heller..

Hon skulle iaf höra av sig senare.. o tala om hur det gick..


själv är jag oxå ganska hungrig ska börja med lunch snart antar jag.. jag hatar att laga lunch .. ja jag vet att jag sagt det innan =P

Sen i eftermiddag ska vi nog ner en sväng till stan..


I natt drömde jag att jag shoppade massa.. jag vill tillbaka till den drömmen !!


Av -[ Iza ]- - 9 mars 2009 00:11

ja då va denna dagen slut.

ny vecka imorgon.. fast jag jobbar ju inte förens på torsdag. Imorgon ska vi nog ner en sväng till stan Ola ska till telia butiken o kolla om han kan få ett nytt headset till sin telefon det verkar som om headsetet redan gått sönder.. dåligt..

annars händer det ju inte mycket mer imorgon heller, oal sa att vi skulle gå på bio imorgon men det tror jag ju inte kommer hända men vi får väl se.

jag orkar inet tjat om det iaf..

Sen ska jag bara tänka på mamma imorgon och vänta på att hon smsar mig !


nu har vi precis kollat på ett avsnitt Heros i detta avsnitt hände typ inget, men men så får man nog ta det ibland..

 nu funderar jag på att gå o lägga mig o kolla på tv lite..

Är dock lite sugen på att kolla runt på kläder o skor men jag har inga pengar nu iaf.. och jag vill ju spara för att köpa mig en systemkamera men allt känns så långt borta, hela tiden kommer saker så att jag måste ta av mina sparpengar men nu ska jag nog snart börja sätt in dom till mamma så att det är sparpengar, ola's sparpengar rörs ju inte eftersom det är jag som oftast är på stan.. så jag ska nog göra så.. kommer ju pengar på torsdag då ska jag föra över det jag tagit... typ 700:-.. sen ska det till yttligare 1000:- imånadens slut.. men jag kommer inte få fult med pengar av a-kassan nu eftersom jag börjat jobba. och den lönen är ju innestående.. så gäller att hålla i pengarna..


nä godnatt nu iaf,


Av -[ Iza ]- - 8 mars 2009 18:43

nä det blev ingen bio... inte för att jag är jätte förvånad.

Idag har vi inte gjort mycket alls. det har regnat största delen av dagen..

Jag bakade en ny kaka... usch vad jag bakar..

på måndag får jag minsann sätta igång o bli lite nyttigare... igen..


ikväll kommer det väl inte hända så mycket, kommer väl mest sitta här eller vid tvn...

nu håller jag på att laga mat i ett skitet kök. men jag orkar inte ta det oxå.. Ola sitter o spelar.. så han får städa sen minsann !


imorgon ska mamma min opereras även att det inte är en så stor operation så kan jag inte låta bli att bli lite nervös iaf.

Det är ju liksom min mamma, den ända jag har !


nä ska kolla om ugnen är klar..

hörs senare kanske om man inte somnar igen


Av -[ Iza ]- - 8 mars 2009 11:15

oj så trött jag va igår, somnade till och med till filmen vi såg. Visserligen va den inte så bra heller så det gör inget :)

Sen gick jag direkt o la mig. vid typ 1:30 när jag vaknade i soffan.

Sov gott hela natten :) så nu är man ut vilad.

Idag har vi reserverat bio biljetter får se om vi kommer iväg denna gången då. Hade vart kul att komma i väg iaf. Men vi får se vad kvällen ger.


Nu har jag precis vart ut med diezel på vår morgon runda. det va kallt ute idag, regnade lite oxå.

Snart är det dax för lunch elelr ja snarare brunch eftersom vi skippar frukost :)


Ha en bra söndag !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards