Alla inlägg den 12 april 2009

Av -[ Iza ]- - 12 april 2009 23:13

Ja vi har ju inte precis gjort något speciellt idag vart o handlat mat o lite så. Letat efter balkong insynssydd men det va minsann svårt att hitta, någon som vet vart man kan få tag på nått, som inte är svindyrt ?!

Prövade plantagen o maxi men inget. tänkte skulle kolla lantmännen nästa. typ nått bambu liknande eller tyg.

Hoppas vi kan hitta nått om det blir så här fint väder igen vill man ju kunna sitta på sin balkong i lungt o ro.


Mer om idag, vi va o fikade en snabbis när vi lämnade tillbaka bilen hos ola's föräldrar, sedan efter det har vi inte gjort något.

Vi grillade lite nu i kväll o tog oss en kall öl.

Jag rakade av vinter pälsen oxå på benen ,) nä så farligt va det inte men man är slarvig under vintern när man har haft förhållande så här länge :)


Ja sen har vi väl mest sutit o glot vid datorn nu i kväll.

Om det blir fint väder i morgon så ska vi åka o köpa italiensk glass på Riccardo (möllergård) den är ju så god !!

Verklingen ett smultron ställ jag tycker ni ska besöka om ni åker till Halmstad.

Av -[ Iza ]- - 12 april 2009 12:11

 Hittade detta hos min kusin Sofia tyckte det va lite kul jag me.


Mitt namn är Maria Irene. Jag bor i Tyskland, är 5o år gammal och arbetar som Politiker. Min favoritmat är Lever . Jag har 10 barn (3 som är borta men ärr kvar så skulle vara 13). Min hårfärg är Svart. Bruna ögon har jag. Mina idoler är Eric Johnson.





Gör så här:

Förnamn= Mellannamn

Efternamn= Bästa vännens namn

Hemort=senaste semesterresan

Ålder= Mammas ålder

Jobb= Pappas jobb

Favoritmat= Det du avskyr!

Antal barn= Antal piercingar (hål i örat räknas)

Hårfärg= Färgen på din tröja

Ögonfärg=Färgen på dina byxor

Idol= Den du senast lyssnade på

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards