Alla inlägg den 21 april 2009

Av -[ Iza ]- - 21 april 2009 12:03

ja då va det tisdag o i natt åker jag till stockholm eller ja 5:20 det är natt för mig :) jag måste gå upp strax efter 4. jag kommer vara helt död på kursen på eftermiddagen, jag tycker att det vart lite dåligt planerat men men det ska väl gå bra ska ni se. sen ska jag dela rum med någon jag inte känner.... ja jag har skrivit om det innan, jag är ju en person som inte gillar dela rum med någon jag inte känner. jag är nog inte heller ensam om det. tycker att det är lite dålig moral dom har på kontoret som dom säger att det är !

Undra om dom själva hade velat det?!

ja ja nog tjatat om det, hjälper ju inte att jag göra det.

Idag gick jag ner en snabbis på jobbet för att hämta saker att ha med mig till kursen.

Och nu håller jag på med lunchen. sedan måste jag komma i säng runt 9 i kväll så jag orkar upp.. hoppas jag inte försover mig bara..


Så vi hörs när vi hörs !


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards