Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Helgen !

Av -[ Iza ]- - 27 april 2009 10:12

Ja vad har hänt i helgen då ?!


I fredags va vi ju ute som sagt.


Lördags storstädade vi igen eller det kanske inte va stor städning då. Men vi gjorde rent här hemma igen iaf. Alex skulle komma upp för att hjälpa Ola o lacka 2 saker till motorcyklen. Men innan det drog vi en sväng till Riccardo o köpte glass *yummy* det va super gott. Men så mycket folk det va där typ halva stan.. nä kanske inte riktigt så mycket men många va det iaf.

Sedan lackade dom sakerna. O sen kom dom hit så snackade vi lite skit o så.

Sen beställde vi pizza det va me gott. senare slappade vi mest, kollade på en film o drack lite vin.


i Söndags så gjorde vi inte så mycket på dagen vid halv 3 åkte vi ut till Ola's föräldrar o fikade på våfflor det va gott.

Sen lånade vi bilen o åkte o handlade lite mat, kollade på balkon möbler men det får nog vänta ett tag till kostar ju en del ändå. och det är så mycket annat vi kan använda perngarna till.

Ja sen hände de inte så mycket mer, vi grillade korv på kvällen.

Kollade på film o så.

 
 
Ingen bild

irene

27 april 2009 19:31

kul att det hänt lite iaf i helgen då...kram mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards