Alla inlägg den 28 april 2009

Av -[ Iza ]- - 28 april 2009 17:10

Idag gick vi upp klockan 9:00 och tog på oss träningskläderna o gick ut o power gick i 44m 11sec ,) en runda på lite mer än 4km.. Så himla nyttigt det kändes. Fast jag vaknade ganska glad idag oxå o såg att för andra dagen i rad vägrde jag under 68kilo =D igår 67.9 idag 67.7 äntligen ! Nu måste jag bara se till att det fortsätter så.

Sen iaf när vi kommit hem från vår promenad, så åt vi frukost, 1ägg o 2 rostmackor o juice. Kanske inte den nyttigaste frukosten men den ska vara god me. Sen fixade vi iordning oss, och tog motorcykeln ut till Halmstad Gustav och hämtade mitt rökfärgade visir som nu kommit, så nu ser inte min hjälm så fjortis aktig ut. Sen tog vi en sväng via City Gross som öppnat här i stan. Bra utbud där måste jag säga men HERREGUD vad människor blir galna av billig mat. Tanter i 80 års ålderna springer runt med sina kundvagnar o bara mäjar ner än. helt galna !

Vi köpte bara lite sötpotatis o så. Men vi kommer åka dit när vi har bilen nästa gång. Dom hade jätte stort utbud av kött.

Sen när vi kom hem, dumpade vi sakerna tog cyklarna till Netto sedan Lidl. O shoppade lite annonsvaror som vi sett. O hundmat.

 Sen åkte vi hem gjorde lätt lunch o tog på oss igen o gick ut o gick med Diezel. Oj oj så mycket motion !

Sen har vi slappat hela eftermiddagen.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards