Alla inlägg under april 2009

Av -[ Iza ]- - 5 april 2009 15:10

usch va tråkigt att solen försvann idag jag blev genast mycket tröttare, kan ju bero på att man fick för mycket av sol o motion igår med kanske ,)

Nu sitter man o väntar mest på att göra sig iordning på att gå ner till stan. Klockan 16:40 ska jag möta linda.


Fick veta idag att jag ska jobba alla dagar nästa vecka me, tanten på jobbet är sjuk så då får jag hoppa in, vilket är bra då får man mer pengar o så :)


Har ni haft en bra helg då ? vad har ni hittat på ?


Av -[ Iza ]- - 5 april 2009 10:58

Då va det söndag o solen lyser med sin frånvaro. Är inte heller lika varmt idag som det va i går, bara 7 grader när jag va ute med Diezel för ca 20 min sedan.

Ola är i skolan o pluggar ihop med Alex. Så jag sitter här hemma själv med en sovande hund :)

Idag har jag lite träningsverk i benen särskilt på in sidan av låren så det är väl mest från hoj åkningen.


Idag ska jag på bio med Emelie o Linda. Vi får väl se om filmen är något bra :)


Nu ska jag ta hand om disken hade jag lovat.

Av -[ Iza ]- - 4 april 2009 21:08

Idag bleb det premiär för min första hoj åkning med Ola, va o köpte en hjälm och jacka idag :)

Så vi åkte en sväng i det soliga vädret.

Ola körde fint lugnt o sansat. jag har ju åkt tidigare men inte med Ola.

Gjorde dock lite ont i ryggen att sitta bak på en sporthoj. Men man vänjer väl sig :)

Sedan efter att ha cyklat ut o köpt det så kom Emelie in till oss så gick vi upp till Landala sjön o matade ankorna o fikade lite. O helt enkelt njöt av solen :)

Så idag cyklade vi först ca 1 mil sedan gick vi 7km så man känner sig lite mörbultat i benen :)

Men det känns bra att man rört på sig lite idag, men fick ju dessutom njuta av solen jag hoppas det blir lika bra väder imorgon med =D


Nu ikväll har vi ätit drukit lite gott vin o snart ska vi se på film hoppas bara man inte somnar ,)


Ha en bra kväll !

Av -[ Iza ]- - 4 april 2009 18:37





Av -[ Iza ]- - 4 april 2009 11:27

Då va det snart dax att ta en lång runda på cykeln i det underbara vår vädret, ut för att kolla på en mc hjälm, så att vi nån dag kan ta en provtur :)

Sedan när vi kommit hem så kommer Emelie in till oss så ska vi gå en LÅNG runda upp till galgeberget för att mata ankorna o motion så klart. Håller på att ladda kameran oxå nu så man kan ta lite vår bilder :)

Kollar nu ut igenom mitt fönster o kollar på himmelen helt blå inte ett moln så långt ögat kan se :)


Nu ska jag hoppa in i duschen så vi kommer i väg !


Ha en underbar dag !

Av -[ Iza ]- - 3 april 2009 20:46

Grattis min älskling som idag fyller 31år :)


Så idag har vi firat men lite besök o smörgåstårtorna som blev väldigt bra måste jag säga.

Sen ska vi nog dricka lite..


ha en bra kväll !

Av -[ Iza ]- - 2 april 2009 18:57

Yttligare en underbart solig dag, men idag fick jag vara inne hela dagen eftersom jag jobbat, va ute en sväng på min lunch o köpte glass :)

Va oxå o köpte lite vin o öl :)

Idag fyllde Maria år på jobbet så vi fikade lite.

Sedan hade vi det ganska lugnt så jag hann med o beställa yttligare lite bågar, oj så fort vi säljer. Hinner inet få hem nya typ innan dom är slut.

Annars har det inte hänt så mycket mer idag på jobbet.

Imorgon kommer Skaga representant, o ska vissa oss bågar


Nu har vi precis ätit o ska ut en sväng med fanten innan jag ska börja med smörgåstårtorna..


Hörs sen igen kanske..

Av -[ Iza ]- - 1 april 2009 23:26

Nu va det dax att komma i säng, så man orkar jobba imorgon igen. Sen imorgon på kvällen måste jag baka smörgås tårta me.

Hoppas det blir lika fint väder i helgen som det va idag, då ska jag köpa glass !!!


GODNATT !

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards