Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Dax för uppdatering tänkte jag

Av -[ Iza ]- - 7 maj 2009 20:10

Jag har bara inte direkt haft nån lust att skriva på ett par dagar, vet inte varför, solen försvann kanske va därför...

Ja vad har hänt sedan sist ?!


Måndags:

 Jobbade jag 4 timmar vi inventerade, det gick kanske smärt fritt måste jag säga, trodde det skulle bli värre. Så det va ju tur det. Sedan gjorde vi inte så mycket mer på måndagen faktiskt. Jag hade ingentligen tvätt tid men det sket jag i.


Tisdag:

Ja nu började det regna =( fast visst det behövdes ju. men det blir att man inte går ut lika mycket då... Så vi bara slappade hela dagen typ. Det kan man dock behöva i bland.


Onsdags:

Jag va ensam hemma nästan hela dagen Ola va med klassen på studie besök i Lund på tetra pak eller hur det stavas.

Jag o diezel tog det ganska lugnt, jag tvättade o han sov mest. Sen va vi ute i regnet sen sväng. Ja sen hände det väl igen inte så mycket.

Min bror ringde mig !

Jag blev ganska förvånad men oxå glad så klart !

Han hade det bra i Barcelona men det va himla dyrt att bo där o man tjänade inte så bra, så nu hyrde han ett rum, hos en tjej som han tydligen kände iaf.

Han skulle se om han kunde plugga spanska snart så att han kunde få ett bättre jobb som betalade mer.

Men i stort sätt hade han det bra där.

Det va ju skönt att höra.

Hoppas vi kan ha lite bättre kontakt igen !!


Torsdag:

Ja det är ju idag det.

Jag har jobbat hela dagen fick nu förlängt jobb iaf. inte heltid ännu =( men lite mer timmar i sommar iaf, tex när kärringen har semester jobbar jag hela dagarna.

Det va väldigt lugnt på jobbet idag.

Jag shoppade dock i dag lite underkläder till både mig o ola o sedan ett par byxor till mig. som jag ska ha på lördag tänkte jag när jag o ola ska ut o käka o gå på bio, eftersom vi imorgon vart ihop 6 år !

Vi ska gå till Bulls o sedan Wolverin bion efter det :)

Kul att komma ut o äta han o jag.

Så jag bokade bord idag.

Sedan fixade jag lite små saker tops o nässpray o så.


Ja nu vet ni hur min vecka vart i stort sätt


 
 
Scrollan

Scrollan

8 maj 2009 07:35

Hej!

Hoppas allt är bra med dig! Å grattis till årsdagen, hoppas filmen är bra, jag vill oxå se den!*avis*

Ha en fin helg!

Kram Scrollan

http://scrollan.bloggagratis.se

 
Mona

Mona

8 maj 2009 08:05

Grattis på 6års dagen :) Hoppas ni får en underbar dag! Och vad skönt att du får fler timmar! Måste fråga, är du beroende av nässpray? Eftersom du köpt det? :) Kram

http://Sashakitty.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

9 maj 2009 11:33

Ja vi ska kolla upp det med hotell osv.
Har ni nått som ligger nära där ni bor?

Kram!

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards