Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

090509

Av -[ Iza ]- - 10 maj 2009 22:38

20030508 Denna natten bestämmde jag och Ola att vi skulle ge oss en chanse och bli ett par. Vi hade 25 mil emellan oss vilket tog ca 3h 20min med tåg och jag jobbade hur mycket som helst och Ola pluggade. Men vi gillade varandra och tänkte vi får väl prova :)

6 Veckor efter detta flyttade jag till Ola, sa upp mig 1 vecka innan midsommar och flyttade på midsommarafton :)

Ola hämtade mig på stationen där jag stod med 2 väskor o va helt förälskad.

Vi åkte ut till hans föräldrars hus som han passade, han hade en liten fest med ett par vänner så jag träffade dom o så åt vi lite.

Vi kunde inte precis vara ifrån varandra mycket, så medans vi såg på hur alla blev fullare o fullare så bara mös vi :)

Det va tider det.

Hade gärna viljat känna den känslan igen, men nu är man inne i vardagslivet mer så här efter 6 år.


I lördags gick vi iaf ut för att fira lite det va mysigt det, vi gick til Bulls jag tog deras enorma räkmacka o ola tog deras cheesburgare, sedan drack vi ett par öl i väntan på att bion skulle börja. Det va mysigt att gå ut bara han o jag. tycker jag iaf. Sedan såg vi Wolverine. Den mycket bättre än x-men 3 iaf, kanske även x-men 2.. sedan cyklade vi hem till vår lilla vovve som fått vänta hemma hela kvällen själv.


Vi skålade för att vi ska få många mer år ihop !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards