Direktlänk till inlägg 10 maj 2009

Söndagsvandring (behöver tips)

Av -[ Iza ]- - 10 maj 2009 22:48

Idag har vi spenderat vår tid med diezel eftersom han fick vara ensam hemma så länge igår. Så vi va ute i 3 timmar idag o vandra runt lite här o där, hade även med oss fika.

Fast det blev lite irritation mot diezel som gick ut över varandra eftersom hunden inte kan prata, jag va så förbannad på honom idag, han kunde bara inte sluta dra i det jävla kopplet... jag blev helt vansinig, och ola då som redan tagit 3 sprutor i armen för att diezel drar så mycket blev sur för att jag blev arg på diezel. men det är så att diezel fattar inte om man ber honom snällt sluta dra utan han fattar först när man håller på att koka av ilska. ändå har vi tränat o tränat men just nu fattar han ingen !!

Någon som vill ha en jack russel på snart 2 år ?!

Men iaf vi satte oss ner o fikade så blev det lite bättre. Sen hittade vi iaf 1 geocash idag. efter ha försöka på 4 andra.. kändes ganska värdelöst idag...

Men vi fick mycket motion iaf.


Sen när vi kommit hem kom ola's mamma o syster på besök en sväng vi grillade korv.

Ja o nu är jag helt slut.


NÅGON SOM HAR TIPS PÅ HUR MAN FÅR SIN HUND ATT GÅ FINT I KOPPEL ???? är i stort behov av tips.

han behöver absolut inte gå fot eller så utan bara sluta dra. vi har alla möjliga koppel. nos selen funkar bäst, men skaver av päls på nosryggen.


 
 
Mona

Mona

11 maj 2009 08:20

Ja du, det e inte lätt med vovvar, men du kanske ska söka in till tv programmet: Mannen som talar med hundar eller vad det heter, finns ju i sverige oxå :)

http://Sashakitty.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards