Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Bahhh

Av -[ Iza ]- - 27 maj 2009 14:12

ja hopp då har halva denna veckan gått och jag har inte precis gjort så mycket, jag har liksom tappat lusten för saker. Allt är bara jobbigt just nu. Allt jag vill är att ha ett jobb så man tjänar lite pengar.

Jag har börjat söka jobb igen. Även om jag inte riktigt vet om jag får fortsätta där jag är idag eller inte. Men det är bättre o söka när det finns nått att söka.

Och så alla dessa papper som ska fixas till a-kassa gör mig tokig. Kan det inte bara vara lätt att jobba deltid ?! nä då då ska det bara vara ännu mer skit !! *bahhhhh*

Blir galen...

 Men men

det är bara 3 veckor till midsommar och då får jag mina skatte pengar, o då jävlar tänker jag köpa en kamera sedan ska jag fylla min hårddisk !! ,)


 
 
mona

mona

28 maj 2009 05:27

Ja usch gumman, det måste vara skit jobbigt! Jag hoppas så att du snart får ett 8-timmars jobb! Och du...det går faktiskt rätt fort med dagarna, så vipps, så är det midsommar, och du har en ny kamera :)

http://sashakitty.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards