Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

En ganska bra dag iaf

Av -[ Iza ]- - 28 maj 2009 23:08

Ja då va snart denna dagen över, och det är snart helg igen.. Idag har jag jobbat jag kände verkligen inte alls för det idag. Så trött på allt med alla papper som ska fixas till a-kassan o allt. fast det e bättre att bara gå hemma tills man får en tjänst på 100% känns det som ibland, men samtidigt är jag glad att jag iaf har nått att göra 2 dagar i veckan så man kommer ut lite.

På jobbet gick allt jätte bra idag iofs. Jag hade en lins träning som gick kanon bra. Och det är ju alltid kul för en själv oxå att man känner att man fortfarande kan lära ut det.

Sedan när jag va o handlade mamma's morsdag present, som jag inte riktigt vet hur jag ska skicka men men :) så fick jag höra att jag va söt av killen i kassan o då blir man ju glad. För söt har jag inte direkt känt mig på många år.

Och nu ikväll va Jenny o Alex här o vi kollade på x-men 1 för att dom aldrig sett nån av dom filmerna. Den va inte så bra som jag kom ihåg att den va. Men nu har man sett den igen. Wolverine är mycket bättre än x-men. Tycker Jag !

Ja o nu ska man väl kolla sitt beroende igen innan man går o sover, mitt beroende just nu Facebook.... som jag sa att jag aldrig skulle gå med i. Och nu sitter jag där helt klistrad.


GODNATT !!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards