Alla inlägg den 7 juni 2009

Av -[ Iza ]- - 7 juni 2009 17:17

Idag är det söndag o vi ska gå på bio ikväll Terminator. Jag är inget höjdar fan av dom andra tror inte jag ens sett alla. Men jag får ju popcorn o Cola ,)

Jag går för ola's skull mest. Nästa film får jag välja då ju :)

idag har vi inte gjort mycket alls. Slappat o städat undan i köket lite. Jag har precis badat diezel oxå för nu måste vi droppa honom med fästing medel han hade en som kröp på honom idag *usch* som tur hade den ju inte satt sig. Fästingar är ett av det "djur" som jag tycker borde utrotas. Dom kan ju inte fylla någon som helst funktion.


I helgen annars har det inte hänt så mycket vi har gottat oss med godis, ost o vin :)


Auktionen på tradera gick inte hem som jag ville eller det finns massa o bjuda på men jag tycker att priset blev för högt ändå. Så får kolla igen under sommaren. Funderar på om jag skall sälja nått själv har en del saker som bara ligger o skräpar. Alla pengar man kan få just nu är ju välkomna.

 

Av -[ Iza ]- - 7 juni 2009 12:31

Jag vill så gärna tatuera mig, men jag har så mycket jag måste lägga ut pengar på, först ska jag själv klart köpa mig en systemkamera. men efter det måste jag köpa mc kläder, behöver byxor, skor o handskar, så där går ju några tusen. Och tatuering är dyrt. men nån gång ska jag göra det.

Mitt motiv är klart jag ska ha en blå lotus blomma i nacken.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards