Alla inlägg den 8 juni 2009

Av -[ Iza ]- - 8 juni 2009 23:33

Ja jag glömde ju skriva att det va filmen vi såg igår på bio, ingen film jag gillade precis tur att det inte va en 3 timmars film som de senast varit som kommit ut. Ola dock som mer eller mindre växte upp med terminator tyckte att den va helt ok. Så det är kanske mer av en grabb film.

Arnold besökte film i virituell form :) det va la lite coolt kanske.

Men jag fick ju popcorn o cola. Så klart att jag stod ut iaf.


Nu ska jag snart hoppa ner i sängen tänkte jag. Ska fixa smörgås tårtor imorgon plus åka ner på stan o fixa en del saker. Sen på kvällen är det kalas.


Ikväll har vi sett Mio min Mio jag hade aldrig sett den innan vad jag kan minnas iaf. den kom ju ut 1987. Christian Bale är faktiskt med i den oxå. Syntes direkt vem han va :) sedan va oxå Christopher Lee han som spelar Sauroman med. Massa kändisar.

Av -[ Iza ]- - 8 juni 2009 17:19

Jag väntar som ett barn gör på tomten på julafton, efter mina skatte pengar. Dom ska ju börja betalas ut denna veckan och eftersom jag har deklarerat på nätet så får jag denna veckan. Och så fort jag får dom ska jag springa o köpa min kamera ju !!! :)

Kollat mitt konto 3 gånger idag... Men nu har dom ju gått hem för dagen så idag hände inget iaf..

Hoppas dom kommer imorgon eller på onsdag för sedan jobbar jag på tosdag o fredag..


HAR DU FÅTT DINA SKATTEPENGAR ÄNNU ?


Idag har vi sprungit på stan en sväng köpt avslutningspresent till Emelie och en present till Ola's pappa. Sen åkte vi ut till dom o fikade.


Och nu skall jag snart börja med maten, flintastek o sötpotatis !

 

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards