Alla inlägg den 29 juni 2009

Av -[ Iza ]- - 29 juni 2009 23:40

Must be Funny...

Ja pengar är någon som jag desperat letar efter just nu, vet inte ens hur vis ka klara sommaren. Visst det kommer säkert gå på ett eller annat sätt. Men just nu känns det som det är de ända man tänker på. Vilket inte alls är kul.

Hela tiden går jag runt o tänker på nått sätt att gå ihop lite pengar.

Tänk om man kunde få 1:- från 10% av sveriges befolkning då skulle vi klara oss någon månad :)

Det skulle ju typ bli 100.000:-

Jag vet det kanske låter som en knäpp ideé men jag vet att många andra haft den =P

Jag har tänkt att gå ut med hundar, men man skulle få gå ut o gå en hel dag för att bara kanske få in några hundra i månaden. Visst jag skulle ju gå ner i vikt av det oxå, men jag har lite andra saker att göra än att gå ute hela dagen.

HAR NI NÅGRA IDEÈR ??


Nu tänker jag snart hoppa i sängen iaf

Godnatt

Av -[ Iza ]- - 29 juni 2009 11:43

Så seg man blir, uttråkad är jag nu oxå. jag ju jobbat en hel vecka och nu tillbaka till gamla vanliga schemat torsdag fredag bara. Visst det är väl skönt när det är så här fint väder men jag kan ju inte ta mig någonstanns.. Ola är iväg o fixar skolarbeten med sin grupp. Så han är borta en liten stund till.

Idag fläktar det lite mer än vad det gjorde igår det är skönt det.


Man kanske skulle ta Diezel senare och gå ner till hundstranden o bada med honom. Vi får väl se om jag får med Ola på det.

Vi måste oxå fixa en present till hans bror som fyller år på torsdag.



Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards