Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

Issey Miyake, L'eau D'issey

Av -[ Iza ]- - 27 juli 2009 21:55

Oj nu har man kommit av sif från bloggandet igen....

ja det är lätt hänt när man jobbar hela dagen o sen är man trött när man kommer hem ju.

Idag ringde pappa han hade köpt en parfym till mig som jag ville ha. Issey Miyake, L'eau D'issey *wee*

Den kostar 750:- för 50ml i sverige det är helt sjukt dyrt tycker jag.


Idag hade vi massa att göra på jobbet fullbokat o så, trodde vi eller ja vi hade men det va 2 stycken som inte dök upp i rad... så det blev ganska lugnt ändå.


Helgen har vart bra. Fredags tog vi det ganska lugnt. sen på lördagen kom Alex till oss vid 9 på morgonen Ola o han skulle meka med vår bil o leta upp vad som är fel. Så nu vet vi nog det hoppas vi iaf. sedan va han hos oss hela dagen vi va på Burger King som precis öppnat i stan. Sen på kvällen kom jenny oxå, jag hade lagat mat o efterrätt till oss alla. Stackars jenny fick dock hoppa in o jobba en hel del. som läkare är man inte ledig när man har jour. Sen såg ola o alex på terminator, men det sprang jag lite fram o tillbaka i eftersom jag inte gillade den o precis sett den ju.

Sen på söndagen möte vi jenny o alex på bulls, jag o ola tog varsin öl och dom åt så gick vi på Public Enemy den va helt ok. inte så bra som jag trodde den skulle vara dock.


Och idag har vi precis kommit hem från kalas Ola's syster fyller 16 idag *GRATTIS*

o nu ska jag slappa !

 
 
Sofia

Sofia

2 augusti 2009 21:42

Åh den parfymen har jag också haft, luktar jättegott.

Kram Kusin Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -[ Iza ]- - 1 april 2012 19:34

--->> TÄVLA <<--- Sista dagen att tävla nu, den avslutas klockan 24:00,  gå in på http://www,candyphoto.se   och kommentera med ditt namn :) ...

Av -[ Iza ]- - 28 mars 2012 20:22

Idag fick jag en blomma av min chef, tycker jag var väldigt gulligt av henne... läs varför på http://www.candyphoto.se   Där kan ni även vara med och tävla !!   ...

Av -[ Iza ]- - 27 mars 2012 19:42

sugen på att tävla lite ?   Jag buzzar just nu om nivea doeodorant och hade tänkt lotta ut 2 + en gåva. Skriv ditt namn i min blogg http://www.candyphoto.se/?p=1760  och du är med o tävlar. Tävlingen avslutas den 1 april!   så skynda på :...

Av -[ Iza ]- - 31 januari 2010 18:16

Vill du ha Lockerz invite, kolla in min nya blogg :) Man kan få xbox, hdtv, ps3, osv på den sidan. ...

Av -[ Iza ]- - 29 oktober 2009 16:58

Nu kan ni få kolla in mitt nya hem. Det är ju inte helt klart men det blir man kanske aldrig ,) Mycket att pilla med o så ju. Men det finns saker o se nu iaf. Hoppas ni kommer tycka den är fin iaf :) Och detta innebär ju oxå att detta blir mitt...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards