Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av -[ Iza ]- - 4 augusti 2009 23:19

Blev så otroligt uttråka så klockan 23:00 typ bestämde jag mig för att fixa kökets kakel. Innan va det ju sånt där standard vit tråkigt kakel. Men inte nu längre :) det blev mycket finare !

Så här ser det ut nu.

IMG_7102 by you.

Av -[ Iza ]- - 4 augusti 2009 19:38

o vilken lång dag det va idag, känns som måndag igen men det är ju lite bra för då kommer jag tro veckan går hur fort som helst. Imorgon är det ju redan onsdag *jippi*

Har vart lite rörigt o jag har vart lite små irriterad på jobbet idag... massa som stular o så.

Men men snart är det helg o nästa veckan kan jag avlasta mig själv till andreas lite innan han lämnar oss igen.


Vad ska man hitta på ikväll då. jag är trött. tänkte först jag skulle cykla ner till stranden för att plocka lite sten som jag sen ska fylla i en STOR vas som jag fick av ola i julklapp förra året.

Men jag orkar nästan inte, sen är jag så bekväm att nu när jag kommit hem orkar jag inte dra iväg igen helt själv oxå.


Jag får ta mig en funderar på om jag ska göra det.

Annars köpte jag ju kakeldecor herr om dagen. Svart o Turkost.


Vi får se vad kvällen har att ge.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards