Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av -[ Iza ]- - 19 augusti 2009 16:01

eller ja plocka om du hittar några. Vi åkte ut i skogen idag igen för att tappert se om vi kunde hitta någon svamp men icke. eller jo en massa andra fina svampar som dock inte är så ät bara.


Men sen efter typ 1 timme gav vi upp gick mot närmsta väg där hittade vi en hel del blåbär iaf. det blev kanske en halv liter. Jag har lagt dom i frysen nu, tänkte jag skulle baka något på dom en dag i höstens mörker.
Diezel blev ju glad iaf han fick bada i sjön igen han hoppade i o simmade :)han har blivit väldigt duktig på det nu sen hade vi ju klart med hans vatten leksak oxå. Så satt vi i solen o fikade lite sedan åkte vi hem. Vi va ute i skogen ca 2 timmar det va mysigt att vandra runt lite. Det är så mysig skog dit vi åker.


Och i dag senare ikväll ska jag o Jenny börja simma. Det ska bli så skönt att komma igång o göra något, tänkte man kunde börja med 1 dag i veckan iaf. Så får man se om man kanske gör 2 nån vecka då o då.


Idag trodde jag att jag skulle få veta om jag kunde få vara kvar på mitt jobb eller inte men jag är fortfarandena inte klokare, ärligt tror jag inte att dom kommer kunna hitta ett hål att kunna ha kvar mig även att dom vill. Dumma 66åring som inte vill sluta......

Men men 1 år till sen så !!


Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards