Alla inlägg den 4 september 2009

Av -[ Iza ]- - 4 september 2009 22:32

idag har det vart höst hela dagen.

Besöket hos vetrinären gick jätte bra. diezel har helt läkt från sin analsäcksinflamation inte ens ett ärr kunde hon känna, och sprutan gick jätte fint jag är så glad att vi bytade vetrinär. vår förra va så otrevlig o man vågade liksom inte fråga någonting.

Sen va vi en sväng på stan med Jenny o Alex. Hittade en fin jacka jag ville ha men den kostade 2000:- fast va halva priset så finns den kvar i slutet av månaden om affären inte slagit igen så kanske jag köper den. En Fjällräven jacka.

Sen bestämde vi att jenny o alex ska komma hit imorgon kväll :)


Dax o halv sova ;)

Av -[ Iza ]- - 4 september 2009 11:45

Usch vilket väder vi har här idag, blåser nästan storm, o ös regn. en dag man inte vill gå ut överhuvudtaget. Men det måste man ändå när man har hund. Idag ska vi till vetrinären med lilla diezel som skall få sin årliga spruta så inget allvarligt.

Ola o Alex håller nu på att fixa våran bil som inte går som den ska, eller snarare den startar inte, som vanligt! *grrrr*

Så jäkla trött på den bilen just nu. Även när den startar vågar man ju inte lita på den heller. Den kan ju dö när som helt var som helst typ.

Men förhoppningsvis ska vi få ordning på den snart.


trött är ja me, vaknade i natt med sån huvudvärk och ont i nacken så det va bara att gå upp o ta 2 panodil o sen gå tillbaka till sängen och invänta verkningen från dom. Sen somnade jag om ett tag. Fattar inte vad som är fel på min nacke ?! jag har fan konstant ont i den.


idag har vi betalat mitt lämp oxå så nu väntar vi på dom papperna o sen efter den 19:e ska vi förhoppningsvis kunna ut o köra lite. Om bilen behagar att börja funka !!!!!!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards