Alla inlägg den 10 september 2009

Av -[ Iza ]- - 10 september 2009 22:01

Idag va jag o jenny o promenerade vid havet eftersom det va så fint väder ville vi passa på att komma ut lite. Så skippade badet idag. Det va underbart skönt, oh vilken kväll. Tyvärr tog jag inte med kameran. Kunde blivit några fina kort det. Nästa gång så.

Vi passade även på att kolla in Per Gessles hus. Det är mest dock murar man ser.

Sen tog vi en trip till ica maxi. Handlade lite saker. Öl till gubben som tjatar =P


Nu har jag precis kollat på Lyxfällan. oj oj oj vad vissa människor sätter sig i för possision.

Nu ska jag gå o hålla gubben sällskap lite. Sen sängen, börjar nämligen få lite huvudvärk =(

  

Av -[ Iza ]- - 10 september 2009 11:13

Japp det är vad jag har här hemma just nu, vår hund är 2 år och nu löper hur mycket tikar som helst runt där vi bor. Så hela förmiddagen nu har han gått runt o gnällt och mat vägrar. Jätte kul !! not !

Vi har funderat på att kastrera honom eftersom att han inte kan fokusera ut på något annat än tik kiss. Vilket har blivit att han ibland slänger sig i kopplet och detta göra förbaskat ont i armarna. Visst han är ju inte jätte stor men han vägen ändå 11kilo, och när han då slänger sig blir det ett väldigt ryk.

Nu sitter han på stolen brevid mig o blänger på mig precis som att han vet vad jag skriver ,)

Han brukar sitta där eftersom då kan han titta ut genom fönstret.

    

Av -[ Iza ]- - 10 september 2009 10:01

Då va snart denna veckan över o vi går in i helgen som jag inte vet ska hända med ännu. Först skulle Alex o Ola ner till Knutstorp för det är Nordic Super Bike där, men nu har alex blivit sjuk så det kanske inte blir något av det. Jag får väl se om ola o jag då kanske kan hitta på något. Rätt svårt i denna tråkigta stad dock. Eller snarare svårt om det inte ska kosta hur mycket som helst.

Har ni några ideer får ni gärna dela med er ?!


Igår kollade vi på District 9

O den va inte alls så bra som jag hade hoppats på. Det va mest som en dokumentär film. Och det kändes varken nytt eller udda. Och så slutar den precis som om det kommer en 2a. Nä det va ingen höjdar rulle det.

Så köpte vi öl o det va gott :)


Nu är det 2v o 2 dagar sedan jag skickade ett packet till min bror i spanien och det har fortfarande inte kommit fram :( Jävla dåligt av posten o tullen o posten i spanien jag vet ju inte riktigt vart det kom bort men man blir ju lite sur tanke på att det nästan kostade 100spänn att skicka det.

Visserligen så innehöll det inget värdefullt alls. Lite svenskt godis. Men jag kommer ju inte se det packetet igen.

Tyvärr kommer jag ju inte heller skicka nått mer än bara papper dit.

Jag får väl sätta in en peng till honom när jag blir lite rikare, han fyllde ju trots allt 25 år.

Han kommer till sverige i oktober men då kommer vi inte ses, kändes lite som om han inte ville det heller :(

För han hade ju minsann ett så fullt schema att han typ inte ens skulle hinna gå på toa.... men polarna hinner han se. Ja ja inte mycket jag kan göra åt.

  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards