Alla inlägg den 12 september 2009

Av -[ Iza ]- - 12 september 2009 15:32

.... inne på min tredje dag med huvudvärk, börjar bli ganska trrött på att ha ont nu. Panodil hjälper ju ett tag men sen kommer den tillbaka igen. Skulle behöva köpa en ny säng allså, men det är så himla svårt att veta vad man ska köpa o så. Jag vill ha en Carpe Diem men vem har råd med det när man är arbetslös o den andre pluggar. Dom ligger ju på kanske 20000-40000 o det är ju en hel del. Men den dag vi båda jobbar så ska det inskaffat bra sängar ! Det kan ni ge er på :)


Idag har vi vart lite i skogsdungen o plockat blåbär o lingon, vi hittade inte så mycket som jag hade hoppats på men vi kanske kan åka ut en sväng imorgon med, jag ska se om jag kan hitta lite bra skog på internet, ja allså någon infromation vart bra skog finns ;)


Nu funderar jag på om jag skulle gå o bada o se om mitt huvud vill må bättre efter det. Jag känner att det börjar bli lite bättre nu efter att jag fått ett glas Coca-Cola. Ja jag är beroende av det.

Ikväll ska vi äta pizza, mysa i soffan med vin o godis :)

  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards