Alla inlägg den 14 september 2009

Av -[ Iza ]- - 14 september 2009 21:45

idag har jag inte gjort så mycket, va en snabbis på stan fixade lite saker. Va på apoteket. Skickade ett brev till mamma. Och sedan en snabbis på Netto o handlade lite.

Sen va det hem för lunch.

O ja sen glodde jag på tv typ halva eftermiddagen. Topmodel någon repric säsong. Sedan åkte jag o Ola ut o jag fotade hans hoj i solnedgången. Blev väl några ok bilder. Svårt att komma ner till havet utan behöva rulla den över kullar o sand.

Men jag tog en bild från balkongen oxå.

O nu hela kvällen har vi sutit här försökt att lära oss HDR. Man kan göra lite roliga kort med det. Men det är svårare än jag trodde.

Blir väl lite Dexter snart sen ska vi sova.

sunset2 by you.

Av -[ Iza ]- - 14 september 2009 10:09

ja då va det ju måndag igen... idag har jag tvätt tid om jag nu kommer ta den, jag måste nämligen ner på stan en sväng o tvätta är ju så tråkigt. Men ett måste. Ola kommer iaf hem på lunch idag det är trevligt. Han går annars heldag i skolan.

Denna veckan annars har jag lite saker o göra iaf, arbetsförmedligen på onsdag jippi........ sen handledar kurs på lördag :)

Ja o så kolla om det dykt upp nått jobb jag kan söka.


idag lysser solen massa ! :) det gillar vi

  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards