Alla inlägg den 23 september 2009

Av -[ Iza ]- - 23 september 2009 23:03

Ja idag fick jag bli lite avundsjuk igen, nu har ju även Jenny o Alex köpt varsin Iphone jag vill oxå ha en, men eftersom vi inte vet om vi ska bo här om 1 år så känns det lite dumt att binda sig i i 24 månader som de flesta abonemang ligger på om man inte vill lägga ut 3000:- på telefonen när man köper den. Jag kan ju iofs köpa den första varianten som kom o bara binda mig 1 år o betala 95:- jag får se hur jag gör. Både vill ha den o inte. Jag vill helst ha den vita dock. Men igentligen vet jag inte vad jag ska med den till man är väl lite prylbög som alla andra =P


Nu har vi precis kollat på första avsnittet på säsong 2 av Dexter. Det är en bra serie det.

Ska ta o hoppa i säng snart o in vänta pengarna. Såg idag att lönen inte sätts in förens på fredag..... jag vill ju ha den nu !!! Eller iaf veta vad jag får.


Imorgon borde de sista papperna till lämpet dyka upp tycker jag. Så kanske kan övningköra en sväng i helgen oxå om jag vågar ;)


GODNATT

  

Av -[ Iza ]- - 23 september 2009 14:42

då va det onsdag veckan har gått väldigt fort. Fast jag bara sutit inne eftersom jag känner mig dålig i halsen o näsan till o från. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Håller på att tvätta. Duktigt av mig !

Nu är det verkligen höst ute. Löven har börjat ändra färg o allt. Får väl se om det blir någon fin dag kanske man kan gå upp till Galgberget o ta lite höst bilder.

Imorgon är det löning JIPPI !!

Jag har väntat i nästan 2 veckor nu. Men det va bra för nu har vi rensat allt i frysen o skafferiet :)


Usch i går när jag skulle sova låg jag bara o tänkte på tandläkarn, jag måste verkligen gå dit men det har börjat ge mig nästan lite panikångest bara att tänka på det. Jag vet att jag har håll som måste fixas. O jag kan bara se räkningen framför mig :( Jag har bland annat en tand som måste rotfyllas o ja jag vet vad det kostar o bara det ger mig magsmärtor. Inte lätt att vara arbetslös o ha dåliga tänder. Jag vet att det är mycket mitt egna fel men sen har jag en dålig mun oxå det vet jag eftersom vi gick igenom en jätte undersökning med min förra tandläkare. Men jag kan inte sluta med allt som finns. Jag slutade ju iaf med min rökning 6½ år sedan lite mer kanske det är till och med. Men godis måste jag få ibland. Visst nu fikar vi en del med, men det ska bli bättring IGEN ja ja jag har sagt det tidigare oxå. Men livet är till för att äta gott o må gott. Tänder kan man byta ut om man har råd. Vikten ja den kan vi fettsuga. Allt går att lösa med pengar !

  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards