Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av -[ Iza ]- - 20 oktober 2009 18:26

Ja då va det snart jul igen !

Så vad blir årets julklapp 2009 enligt folket, inte tidningarna ?

Vad önskar just du dig ?

Min önskelista är väldigt varierande.


Några tex som jag önskar mig.

*Objektiv till kameran, Tamron AF 28-300/3,5-6,3 XR Di till Canon AF

*Parfym - CK One eller DKNY apple

*Premunation på fototidning, DigitalFoto eller Fotosidan Magasin

*Tvål pump

* Vantar

o ja en massa till


Men nu är jag nyfiken på vad DU önskar dig i år.

Lämna en kommentar

Av -[ Iza ]- - 20 oktober 2009 14:13

Åkte ju som sagt ner på stan idag för att posta min papper till a-kassan, och vad tror ni jag glömde hemma ?!

Jo helt rätt mina papper...

Men det är lugnt jag tänkte jag köper ett kuvert o ett frimärke så ligger det ju bara en postlåda typ 100meter från oss.

Vad tror ni jag höll på att glömma ?!

Jo helt rätt igen, kuvert o frimärke men jag kom på det precis innan jag lämnat stan så det va ju bara att traska tillbaka o gå o köpa det. Så nu har jag det fixat iaf. Ska bara gå till lådan nu.


Men sen fyndade jag lite oxå. Helt onödiga pengar egentligen men jag vill ha nya julgardiner. Och tyvärr så har ju gardinaffären gått i konkurs men det blev ju bra pris för mig, så jag köpte 2 tyger som jag tänkte sy kappor av som man kan ha i köket. Dessa två blev det iaf. Nu ska jag bara ha tag i en symaskin :)

   

Av -[ Iza ]- - 20 oktober 2009 11:07

Snart ska jag ner till stan en snabb runda hade jag tänkt har lite papper som MÅSTE iväg. Och sen har jag lite andra saker jag måste in handla.

Det är konstigt man bor så nära stan med ändå tycker man att det är långt in när man ska dit ?!

Kallas nog Lathet, tror jag allt ,)

Sen vad händer mer ?!

Nä det vet jag inte ännu. Snart ska vi iaf åka o titta på färg till vårt sovrum så fort Ola får det lite ledigt i skolan. Alltid mycket innan tenta vecka o projekt inlämningar.


Nu ska hunden matas sen drar jag !

 

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards